۵۰ هزار خیر با بنیاد خیریه دستان مهربان همکاری می‌کنند

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۳۱۱۵
۵۰ هزار خیر با بنیاد خیریه دستان مهربان همکاری می‌کنند
مدیرعامل بنیاد خیریه دستان مهربان با بیان اینکه تاکنون درخواستی از البرز برای احداث فضای آموزشی به این بنیاد نرسیده است گفت: به همت خیران۱۰ مدرسه در سال های اخیر در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، زهرا یوسفی در نشست مشترک با اصحاب رسانه در شعبه کرج اظهار کرد : این بنیاد کار خود را از سال 86 آغاز کرده و با همراهی نزدیک به 50 هزار خیر از سراسر کشور حمایت های معیشتی وآموزشی را از بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در دستور کار خود دارد.

وی افزود: 20 شعبه در سراسر کشور ودر شهرهای مختلف دایر شده و با توجه به ظرفیت های موجود در هر منطقه نسبت به ایجاد کارگاه های اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار اقدام شده است.

یوسفی تصریح کرد: در شعبه کرج در حال حاضر علاوه بر فعالیت مرکز خیریه و مرکز پزشکی کارگاه تولید مصنوعات چرمی ایجاد شده و تعدادی از زنان سرپرست خانوار از این طریق کسب درآمد می کنند.

مدیرعامل بنیاد خیریه دستان مهربان در ادامه گفت: درخواست هایی برای ایجاد شعبه های جدید در 5 شهر کشور داشته ایم که در حال بررسی و فرایند اداری است.

یوسفی افزود: در کنار حمایت از خانوارهای محروم و نیازمند ، بنیاد دستان مهربان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خدمات ارزنده ای به مردم این منطقه ارائه کرده ضمن آنکه با تمرکز بر مناطق محروم سیستان و بلوچستان 2 مدرسه شبانه روزی در این استان طی یک سال گذشته احداث وبه بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: 15 هزار نفر در حال حاضر تحت پوشش این بنیاد هستند و ماهیانه کمک های مختلفی به آن ها صورت می گیرد و تلاش کرده ایم با شفافیت کامل این حمایت ها انجام شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز