"راهیان نور" جامعه ورزش و جوانان البرز را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌برد

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۳۶۷۶
راهیان نور جامعه ورزش و جوانان البرز را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌برد
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برنامه ریزی های لازم برای اعزام کاروان جامعه ورزش و جوانان استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: آشنایی نسل جوان با رشادت ها و جانفشانی های سالهای دفاع مقدس یکی از نیازهای امروز جامعه ما است و در این راستا تلاش داریم زمینه حضور جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد و ورزشکاران هیات های ورزشی استان را در قالب کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی کشور مهیا کنیم.

وی افزود: البرز از استان های مدال آور و قهرمان پرور کشور محسوب می شود و قطعا این سفر معنوی وارزشی می تواند اندوخته ای ارزشمند برای ورزشکاران در میادین ورزشی بین المللی باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچنین به برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکاران با همکاری بسیج ورزشکاران اشاره کرد و گفت: این برنامه فرهنگی نیز با تکریم بخش دیگری از شهدای ورزشکار وخانواده آنها برگزار خواهد شد.

افشاری در پایان با اشاره به مشارکت ارزشمند و اثربخش سازمان های مردم نهاد در اولین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی استان البرز گفت: استقبال عموم مردم نقطه عطف این رویداد بود و فضایی مهیا شد تا عموم شهروندان با توانمندی ها و ظرفیت های حوزه جوانان آشنا شوند.قطعا تجربه گرانبهای این نمایشگاه چراغ راه ما برای دوره های آتی خواهد بود وبا کیفیت بهتری پذیرای مردم خواهیم بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز