استاندار مازندران: نقش مدیران در مسائل راهبردی رصد می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۳۹۴۳
استاندار مازندران: نقش مدیران در مسائل راهبردی رصد می‌شود
استاندار مازندران گفت: در زمینه ی مسائل مدیریتی و راهبردی استان ،نقش مدیران بصورت دقیق بررسی و رصد می شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد رشد اقتصادی استان با اشاره به اینکه ، در زمینه ی مسائل مدیریتی و راهبردی استان نقش مدیران بصورت دقیق بررسی و رصد می شود،گفت: شعار اصلی دولت سیزدهم رشد اقتصادی است ،بنابراین همه مدیران باید بدنبال حل مسئله و رفع مشکلات اقتصادی باشند .

استاندار مازندران با بیان اینکه تمرکز مدیران باید رشد اقتصادی باشد،افزود: می بایست همه ی مسئولین استان پای کار باشند تا رشد اقتصادی در استان نمود عینی داشته باشد.

وی با عنوان اینکه مدیران اقتصادی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند ،تاکید کرد: با هدایت های ستادی و اجرایی کردن مسیرهای مدیریتی می توان کل استان را به سمت رشد اقتصادی به حرکت درآورد. توسعه و رشد اقتصادی باید در شهرستان ها انجام شود.

حسینی پور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را متولی اصلی رشد اقتصادی دانست و گفت: سازمان مدیریت از اتاق کارش بیرون بیاید و وارد صحنه عمل شود.

نماینده عالی دولت در استان ،ادامه داد : توقع ما این است که مطالبه گری سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملیاتی شود و محور اصلی هدایت گری سازمان های دولتی باشد.

استاندار حرکت در ریل برنامه را مهم ترین راهبرد مدیریتی عنوان کرد و تصریح نمود: سازمان مدیریت بوسیله داشبورت مدیریتی که در اختیار دارد می تواند نقش مدیران در پیشرفت امور رصد و ارزیابی کند.

نماینده عالی دولت در استان ،اظهار کرد:اقدامات جهشی برای عملیاتی کردن اقدامات دستگاه های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد .

استاندار مازندران با بیان اینکه با تدوین سند آمایش کشاورزی باید تولیدات استان، صادرات محور شود ،تاکید کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی می بایست هدفگذاری لازم جهت تولید محصولات مختلف صادراتی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز