مدیران تازه نفس سکاندار فرهنگ و هنر البرز می‌شوند

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۴۱۳۵
مدیران تازه نفس سکاندار فرهنگ و هنر البرز می‌شوند
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تغییر و استقرار تیم جدید مدیریتی در این اداره کل خبر داد وگفت: مدیران تازه نفس سکان فرهنگ و هنر البرز را به دست می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سعید جابری انصاری اظهار کرد: قریب به یکسال از استقرار دولت سیزدهم می گذرد و طبعا عموم مردم توقع دارند تا تغییرات لازم در حوزه های مختلف مدیریتی و عملکردی در بخشهای مختلف اجرائی از جمله حوزه فرهنگ و هنر صورت پذیرد .

وی افزود:  ما نیز طی دوره مسئولیت و حضور خود در استان البرز ضمن شناسائی ظرفیتها و استعدادهای مختلف استان و بررسی وضعیت زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر به ارزیابی کارکنان و مدیران این حوزه نیز پرداختیم و ضمن شناسائی نقاط قوت و ضعف حوزه های کاری و مدیران اجرائی، تلاش کردیم تا با نگاه کاملا تخصصی، نیروهای توانمند این عرصه را شناسائی و با برنامه ریزی و هماهنگی، بکارگیری کنیم.

سعید جابری انصاری افزود: رایزنی های لازم برای اخذ اعتبار و افزایش سرانه فرهنگی شهروندان صورت گرفته که امیدواریم با مساعدت و نگاه ویژه مسئولین ارشد استانی، محقق شود.

این مسئول تصریح کرد: تلاش می کنیم تا مقدمات لازم برای انجام کار و خدمت فرهنگی و هنری نیز فراهم شود و طبیعی است که برای ورود هرچه قویتر و فعالتر به عرصه اجرا، نیاز است که تغییراتی را در ساختار معاونان و مدیران اجرایی این اداره کل جهت پویایی بیشتر برنامه ها داشته باشیم از همین روی نیروهای تازه نفس و باانگیزه، سکان فرهنگ و هنر البرز را به دست خواهند گرفت  و به مجموعه این اداره کل وارد خواهند شد.

انتهای پیام

 

نظر شما