فعالیت بزرگترین سینمای روباز دنیا از سرگرفته می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۴۶۱۶
فعالیت بزرگترین سینمای روباز دنیا از سرگرفته می شود
رییس سازمان، سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با تلاش و پیگیری چندین ماهه و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز این سینما از کشور آلمان فعالیت سینما روباز آبیدر سنندج بزودی از سرگرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علی اصغری اظهار کرد: سینما روباز آبیدر سنندج طی چند سال گذشته به علت اشکالات فنی و تجهیزات از کار افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: نبود تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی دوباره این سیستم که بزرگترین سینما روباز در خاورمیانه است در داخل کشور از یک سو و موانع ناشی از تحریم ها از دلایل اصلی عدم راه اندازی دوباره این سینما بود.

وی افزود:  پیگیری برای از سرگیری فعالیت سینما روباز از اواخر سال گذشته شروع و خوشبختانه بعد از تلاش چند ماه در آینده نزدیک شاهد از سرگیری فعالیت سینما روباز خواهیم بود.

 اصغری خاطرنشان کرد: سینما روباز با توجه به اینکه در درون کشور خدمات پس از فروش ندارد و دستگاه فعلی هم قدیمی و قیمت بالایی دارد تمام تلاش خود را برای بازسازی آن بکار گرفتیم.

 وی راه اندازی دوباره سینما به صورتی که امکان هک آن وجود نداشته باشد از دیگر اولویت های ما بود، عنوان کرد: لامپ تصویر این سینما سوخته بود که خوشبختانه توانستیم از آلمان وارد کنیم.

وی افزود: ماده خنک کننده دستگاه نیز تهیه و در مجموع توانستیم مشکلات سینما روباز را حل و به زودی شاهد از سرگیری فعالیت آن باشیم.

رییس سازمان، سیما ،منظر و فضای سبز شهری  شهرداری سنندج عنوان کرد: برای راه اندازی دوباره سینما روباز بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز