استاندار مازندران: چوب و کاغذ مازندران مورد حمایت رئیس جمهور است

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۴۸۳۹
استاندار مازندران: چوب و کاغذ مازندران مورد حمایت رئیس جمهور است
استاندار مازندران با عنوان اینکه با حمایت رییس جمهور و وزرای مسئول، شرکت چوب و کاغذ در حال فعالیت است و باید فعال و پویا به کارش ادامه دهد، گفت: باید تکنولوژی کارخانه های تولیدی را به روز کنیم و این سیاست باید مورد توجه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز قرارگرفته و به تجهیزات روز دنیا در امر تولید کاغذ دست یابد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پوردر آئین آغاز تولید کاغذ چاپ و تحریر ویژه کتب درسی دانش آموزان کشور در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهوری؛ تبدیل شدن چوب و کاغذ مازندران به مرکز تولید و صادرات کاغذ ایران است، افزود: شرکت چوب و کاغذ مازندران مورد حمایت رییس جمهور و وزرای مربوطه قرار دارد و این مجموعه باید توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: مازندران در تولید برنج نیز با استفاده از روش های دانش بنیان پیشتاز شد و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری این مجموعه تولیدی به حرکت درآمد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برگزاری جشن تولید کاغذ کتاب های درسی کشور که اکنون بالای ۷۰ درصد و در آینده می بایست به 100 درصد برسد، نشان دهنده همگامی مسئولان استان با سیاست های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران باید به مرکز تولید کاغذهای مورد نیاز کشور تبدیل شود. در بحث تولیدات داخلی بویژه کاغذ، قاطعانه جلوی کسانی که مانع تقویت تولید داخلی هستند، می ایستیم.

حسینی پور ضمن قدردانی از وزارت آموزش و پرورش برای انعقاد قرارداد تامین ۳۰ هزار تن کاغذ کتب درسی با شرکت چوب و کاغذ مازندران، گفت: این از اقدامات انقلابی دولت سیزدهم است.

سید محمود حسینی پور تصریح کرد: باید تکنولوژی کارخانه های تولیدی را به روز کنیم و این سیاست باید مورد توجه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز قرارگرفته و به تجهیزات روز دنیا در امر تولید کاغذ دست یابد.

استاندار مازندران با اظهار این که مسائل واردات چوپ در ستاد تسهیل استان حل و فصل شده است، گفت: سیاست گذاری اصلی این است که در مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی و سیاست حمایت از تولیدات داخلی، زراعت جوب جدی تر گرفته شود و گروهی از دانشگاهیان استان مامور تحقق این مهم شده اند و زمین های مستعد برای زراعت چوب نیز شناسایی شده است.

او نیز با ذکر این نکته که استفاده از منابع چوبی جنگلی به خصوص برداشت از چوب های شکسته و افتاده که عاملی برای آتش سوزی شده در حال برنامه ریزی و کارشناسی از سوی متولیان امر است، بیان داشت: مسوولان دولت سیزدهم نهایت پشتیبانی و همکاری را با واحدهای تولیدی داخل در همه حوزه ها دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز