استاندار لرستان خبرداد: آغاز کار محرومیت زدایی در کوهدشت و الیگودرز به همت بنیاد علوی

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۵۵۱۶۴
استاندار لرستان خبرداد: آغاز  کار محرومیت زدایی در  کوهدشت و الیگودرز  به  همت بنیاد علوی
فرهاد زیویار گفت: به همت بنیاد علوی کار محرومیت زدایی در دو شهرستان کوهدشت و الیگودرز آغاز شده است.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  زیویار  در حاشیه جلسه بنیاد علوی ،  اظهار کرد: بنیاد علوی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان است و یکی از هدفهای اساسی آن با توجه به ماموریتی که در دوره جدید برای بنیاد مستضعفان تعیین شده است محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

او  افزود: بنیاد علوی علی رغم اینکه در همه استان‌های کشور عمدتا یک شهر را به عنوان هدف انتخاب کرده است در استان لرستان دو شهر کوهدشت و الیگودرز به عنوان هدف و مخاطب تعیین شده است و محرومیت زدایی در این دو شهر در دستور کار قرار گرفته است .

استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مباحثی که امروز در این نشست به صورت اساسی مورد تاکید قرار گرفت ،همراهی کامل دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان با بنیاد علوی در دو شهر هدف بود و مقرر شد دستگاه هایی مثل راهداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و ... کمک کنند تا با هم افزایی در زمینه محرومیت زدایی اقدام شود .

زیویار گفت: در این جلسه مقرر شد چنانچه دستگاه های اجرایی امکاناتی در اختیار دارند که مستعمل و مستهلک است با پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان احیا شوند و در اختیار مجموعه  بنیاد علوی قرار داده شود تا در زمینه ماموریت های تعیین شده مورد استفاده قرار گیرد.

او بیان کرد: به غیر از پروژه های محرومیت زدایی در  دو شهر هدف یک سری پروژه ها خارج از این موضوع توسط بنیاد علوی در استان دنبال می‌شود مثل تکمیل راه های روستایی در شهرستان پلدختر و یا بحث مسکن روستایی که بنیاد مسکن با همکاری بنیاد علوی متولی آن است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز