حسینی پور : پیشگیری، راهبرد اساسی مقابله با آسیب های اجتماعی است

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۵۵۲۳۵
حسینی پور : پیشگیری، راهبرد اساسی مقابله با آسیب های اجتماعی است
استاندار مازندران با عنوان این که پیشگیری راهبرد اساسی مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند برخورد علمی و تخصصی است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده استان، افزود: باید آسیب شناسی دقیق از عملکرد کارگروه آسیب های اجتماعی استان صورت گیرد؛ در حل معضلات اجتماعی نباید آمار صرف، محور قضاوت و برخورد قرار گیرد بلکه باید با احساس مسئولیت و تفسیر و برخورد علمی با آمار نسبت به حل مسایل این بخش برنامه ریزی کرد.

وی بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی به عنوان راهبرد اساسی مقابله با این معضلات تاکید کرد و ادامه داد: باید اقدامات لازم در این خصوص اولویت بندی و مسائل مرتبط با آن بصورت مستمر رصد شود.

استاندار مازندران، اظهار داشت: در مورد برخی آسیب های اجتماعی رایج در میان جوانان و نوجوانان باید با بهره گیری از صاحب نظران و دانشگاهیان به تشخیص درست و علمی از دلایل بروز این معضلات و راه حل های آن دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که بحمدالله طبق آمار رسمی و مراجع ذیصلاح، امید به زندگی در مازندران نسبت به دیگر مناطق بسیار خوب است، تاکید کرد: با اینهمه نمی توان نسبت به وجود معضلات اجتماعی و مشکلات ناشی از آن غافل ماند و باید بصورت جهادی در این راستا عمل کرد.

حسینی پور اظهار داشت: باید راهکارهایی در این کارگروه ارایه و عملیاتی شود و اثرات تصمیم های مدیران با حل مسایل اجتماعی در کف خیابان و جامعه خودش را نشان بدهد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که آسیب های اجتماعی و معضلات ناشی از آن موضوعی تخصصی هستند، گفت: جلسات آسیب های اجتماعی باید پیوست علمی و عملیاتی داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز