نتایج قهرمانی آسیا را در مسابقات کشورهای اسلامی تکرار می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۵۴۶۷
نتایج قهرمانی آسیا را در مسابقات کشورهای اسلامی تکرار می‌کنیم
کاپیتان البرزی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت:امیدوارم نتایج رقابتهای آسیایی در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، اکرم خدابنده پس از کسب مدال طلا و عنوان بهترین بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابتهای کشورهای اسلامی اعزامی می شود

وی با اشاره به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی بانوان  گفت: کسب شش مدال رنگارنگ و قهرمانی کشورمان اتفاق بزرگی بود که برای نخستین بار در کشور کره مهد تکواندو جهان با هدایت  مینو مداح مربی مجرب تیم ملی رخ داد .

وی که به عنوان بهترین بازیکن این رقابتها معرفی شد ادامه داد: خوشحالم که بعد از سال ها تمرین و ممارست  و فراز و نشیب های فراوان در طول دوران حرفه ای ورزشی ام موفق به کسب این عنوان شدم.

ملی پوش شایسته استان البرز تصریح کرد : سطح رقابتهای آسیایی بسیار بالا بود و کشورهای مدعی  همانند کره، چین ،اردن که در رقابتهای المپیک نیز حرف اول را می زنند حضور داشتند  و گمان میکنم همین مهم و حضور قدرتمند دیگر کشورها در این رویداد باعث شد تا در بخش آقایان موفق به کسب سکو و مدال طلا نشویم.

بازیکن سنگین وزن البرزی گفت: نتایج این رقابتها خصوصا در بخش بانوان نشان داد که همه تکواندوکاران کشورمان اگر روی اهداف قهرمانی خود تمرکز لازم را داشته باشند و با تمام وجود بخواهند میتوانند به نتیجه مطلوب برسند.

خدابنده که در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی نیز به عنوان نماینده کشورمان به قونیه اعزام خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولین و هدایت کادر فنی و تلاش اعضا تیم نتایج مسابقات قهرمانی آسیا تکرار شود و صاحب بهترین عنوان در این رقابتها شویم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز