استاندار لرستان خبرداد: آغاز مرحله اول ساخت ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۵۸۴۸
استاندار لرستان خبرداد: آغاز مرحله اول ساخت ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان
فرهاد زیویاز ار آمادگی عملیات اجرایی ساخت تعداد ۵۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن مهر در لرستان خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  زیویار در حاشیه نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور با وزیر راه و شهرسازی  ضمن دیدار با مهندس قاسمی و ارائه گزارشی از وضعیت مسکن استان ، اظهار کرد: در راستای عمل به تعهدات دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، اقدامات زمینه ای در لرستان با سرعت بالا به انجام رسیده است.

او  با اشاره به تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بر تسریع در ساخت مسکن محرومان، افزود: گام های ابتدایی ساخت مسکن در لرستان طبق برنامه‌ریزی و با تأمین زمین مورد نیاز برداشته شده و اقدامات بعدی بزودی آغاز می شود .

زیویار تصریح کرد: شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات مسکن از دیگر اقداماتی است که به تفکیک شهرستان ها صورت گرفته و مطابق جدول زمانبندی خدمات به هم استانی ها ارائه می گردد .

استاندار لرستان ضمن بر شمردن سایر اقدامات انجام شده ، خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، این آمادگی وجود دارد تا عملیات اجرایی ساخت تعداد ۵۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن مهر در لرستان آغاز شود .

لازم به ذکر است ؛ وزیر راه و شهرسازی در پایان این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، از سفر به لرستان در آینده نزدیک برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز