توسعه فعالیت های قرآنی و ترویج روحیه امید میان نوجوانان

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۶۱۷۴
توسعه فعالیت های قرآنی و ترویج روحیه امید میان نوجوانان
برنامه‌های قرآنی برای اوقات فراغت در خانه قرآن محمد(ص) ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سقز؛ لطیفه کریمیان مدیر خانه قرآن محمد(ص) در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی کلاس های قرآنی اوقات فراغت برگزار می کند.

وی افزود:فراگیری علوم قرآنی یکی از راه‌های بسیار مهم در پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است. آموختن قرآن به عنوان سرمایه مؤثر در بهبود متغیرهای فردی، اجتماعی و فرهنگی و مهم‌ترین سرمایه انسان برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی این خانه قرآن ازسال 1393به صورت خود گردان با فعالیت مربی‌های برجسته و حافظ قرآن و با هدف توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی راه‌اندازی شدو از سال 1400 مجوز رسمی خود را از اد اره تبلیغات اسلامی دریافت کرد.

وی گفت: برنامه های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می شود.

کریمیان افزود: فعالیت‌های دینی و قرآنی را در رده‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند و خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از فعالیت‌ها انجام شده است.

مدیر خانه قرآن محمد(ص) در خصوص تعداد قرآن‌ آموزان اظهار کرد: تاکنون حداقل 100 نفر از دانش‌آموزان و والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردند و آموزش دیدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز