سند راهبردی ساماندهی معتادان متجاهر البرز تهیه و تدوین شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۶۶۱۸
سند راهبردی ساماندهی معتادان متجاهر البرز تهیه و تدوین شود
استاندار البرز با تاکید بر تدوین سند راهبردی جمع آوری معتادین متجاهر خواستار ارائه طرح اجرایی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی البرز تا دو ماه آینده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در قرارگاه اجتماعی استان که امروز پنجشنبه برگزار شد،  با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین سند راهبردی جمع آوری معتادان متجاهر، افزود: این سند باید قابلیت اجرایی داشته باشد و مسیر را برای سایر دستگاه ها نیز مشخص کند.

وی ادامه داد: جمع آوری معتادان تنها هدف ما نیست بلکه باید طبق برنامه از جمع آوری تا بازگشت معتادان به خانواده و جامعه به صورت گام به گام پیش برویم.

عبداللهی گفت: از ابتدای حضورم در رابطه با جمع آوری معتادان متجاهر پیگیری و تاکید داشته ام و از دبیر شورای مقابله با مواد مخدر و فرمانداران و شهرداران انتظار می رود که برای این امر اقدام کنند.

وی افزود: نباید حتی یک معتاد متجاهر در خیابان ها دیده شود، باید جمع آوری و ساماندهی هر چه سریع تر محقق شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه هماهنگی های لازم از سوی مدیران مربوطه و شهرداران ضرورت دارد، گفت: معتاد بیمار است و باید تدابیر و امکانات ویژه ای را برای نگهداری و بهبود کامل آن در استان داشته باشیم.

وی افزود: طی حضور در محله های محروم هدف قرارگاه اجتماعی در چهارشنبه های جهادی باید اقدامات ویژه در دستور کار قرار گیرد.

عبداللهی گفت: مدیران باید با نگاه مثبت به تحقق مطالبات مردم اقدام کنند و ضرورت دارد با مکاتبات و پیگیری های جدی از وزارتخانه های متبوع برای جذب اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی از محله ها وارد عمل شوند.

وی افزود: مدیران استان باید تلاش مضاعفی داشته باشند که از مصوبات قرارگاه و چهارشنبه های جهادی جا نمانند چراکه گزارش عملکرد آنها مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.

عبداللهی گفت: طرح اجرایی ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی استان توسط مدیران بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی ظرف مدت ۲ ماه ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید از افزایش حاشیه نشینی و ایجاد سکونتگاه های غیررسمی با جدیت جلوگیری شود، افزود: اقدام جهادی منوط به پول و اعتبار نیست بلکه باید بتوانیم در همین شرایط اقتصادی امور را پیش ببریم، بنابراین اعمال مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی برای ایجاد تحول در ابعاد مختلف از سوی مدیران استان، امری ضروری است.

استاندار البرز گفت: مهمترین هدف دولت محترم سیزدهم کسب رضایتمندی مردم است و باید در این دوره بتوانیم زیرساخت های عقب مانده استان را ارتقا بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز