باقر محمدی: استان کردستان قطب اصلی کونگ فو کشور است

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۶۹۹۶
رئیس هیات کونگ‌فو کردستان گفت: افق کونگ فو کردستان بسیار روشن و استعداد های درخشانی در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ باقر محمدی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:  هیئت کونگ فو استان همواره جزو سه هیئت برتر کونگ فو در کشور است و یکی از قطب‌های مهم ورزش کونگ فو کشور استان کردستان است که ورزشکاران با استعدادی در کردستان هستند.

رییس هیات کونگ فو کردستان که سرمربی تیم ملی کونگ فو هم هست، با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری از برنامه‌های مهم هیئت کونگ فوی استان در سالجاری است، افزود: تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و مربیان نیز از اولویت‌های این هیئت است.

محمدی با بیان اینکه در تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی در استان هستیم، گفت: برای کسانی که توانایی مالی ندارند آموزش کونگ فو در تمام استان رایگان می‌باشد.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کردستان با بیان اینکه مشکلات بانوان در ورزش کونگ‌فو بسیار زیاد بوده و باید توجه ویژه‌ای به بانوان کونگ‌فوکار استان شود، تصریح کرد: به طور قطع اگر حمایت‌های مالی به خوبی انجام نشود کونگ‌فو آنچنان نمی‌‌تواند پیشرفت داشته باشد.

 

وی با ذکر اینکه در حال حاضر تمام 21 کمیته‌ هیئت کونگ‌فو در استان در راستای رسیدگی به مشکلات فعال است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در هیئت کونگ فو 480نفر از بانوان و یک‌هزار و 112 نفر از آقایان در ورزش کونگ‌فو استان بیمه شده‌اند.

محمدی از برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی برای تمام رده‌های سنی در استان خبر داد و عنوان کرد: مریوان یکی از بهترین خانه‌های کونگ‌فو در کردستان را دارد و این در حالی است که سال گذشته این شهرستان بیش از هزار نفر بیمه شده ورزشی کونگ‌فو دارد.

وی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر کونگ فوی کشور از ۲۶ مرداد ماه امسال در سمنان آغاز می‌شود و کردستان نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز