قیاسیان خبر داد : آمادگی ورزش وجوانان لرستان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۷۳۴۹
قیاسیان خبر داد : آمادگی ورزش وجوانان لرستان برای مقابله با حوادث  احتمالی ناشی از سیل
سرپرست ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا از آمادگی لازم برای همکاری با مدیریت بحران استان جهت مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  سید آرش قیاسیان امشب با اشاره به وقوع سیلاب در استان و تمهیدات  ورزش وجوانان در مقابله با حوادث احتمالی ، اظهار کرد: ورزش وجوانان لرستان آماده هرگونه همکاری  با مدیریت بحران استان جهت مقابله با حوادث ناشی از بارندگی ها و  سیلاب است و در این راستا تمام موارد لازم  به مدیران شهرستانی ابلاغ شده است.

 او با اشاره به حوادث احتمالی برای کوهنوردان ،  افزود: در این خصوص به کوهنوردان و گردشگران ورزشی هشدار های لازم داده شده است تا از صعود به ارتفاعات ومناطق پرخطر خودداری کنند.

 قیاسیان با بیان اینکه سالن ها و اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان برای اسکان سیل زدگان آماده است ، تصریح کرد: از روز های گذشته کمپ های  اسکان موقت  به منظور آمادگی جهت حوادث احتمالی در خصوص وقوع سیل در سالن های  ورزشی شهرستان ها خصوصا شرق استان ازجمله الیگودرز  برپا شده است.

 سرپرست ورزش وجوانان لرستان با اشاره به کمک رسانی  جامعه ورزش استان به سیل زدگان نیز گفت: تیم های اتومبیل رانی ، موتورسواری و کوهنوردان آماده هرگونه همکاری در این راستا هستند.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز