"کاروان جوانه های امید" به ایستگاه دوم رسید

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۷۹۷۰
کاروان جوانه های امید به ایستگاه دوم رسید
به منظور ایجاد تقویت ارتباط بین مسئول و مردم برگزاری طرح "کاروان جوانه های امید"در بخش هیر درحال انجام است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، طرح کاروان جوانه های امید دومین ایستگاه خدمات رسانی رایگان خود را در شهر آراللو و در محل مسجد جامع این شهر برگزار کرد.

حسین زاده دبیر کاروان جوانه های امید دربخش هیر گفت:به منظور ایجاد تقویت ارتباط بین مسئول و مردم برگزاری این طرح در بخش هیر درحال انجام است که در این راستا حضور پررنگ و محکم ناحیه مقاومت بسیج شهید دستغیب ۶ این اعتماد را در بین مردمان همراه می کند.

سرهنگ بهرو فرمانده ناحیه مقاومت و عضو این کاروان درادامه خاطر نشان کرد:همانطور که حضرت امام خمینی (ره) به مسئولان بعنوان خدمتگزاران مردم نگاه ویژه ی داشت باید این حس را تقویت کنیم چرا که مردم ایران ولی نعمتان کشور هستند و حضور ما در این کاروان نیز اگر بتواند حتی مشکل یک نفر را حل کند حرکت جهادی و انقلابی محسوب خواهد شد.

گفتنی است اعضای کاروان متشکل از بخشداری رئیس کاروان،ورزش و جوانان دبیر کاروان،ناحیه مقاومت بسیج ،اداره آموزش و پرورش،اداره بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز بهداشت و درمان اعضای کاروان می باشند که ضمن ارایه خدمات رایگان به بررسی مشکلات افراد مراجعه کننده می پردازند و گزارشات را به دبیرخانه کاروان ارایه می کنند تا بعد از اتمام این طرح توسط اعضای کاروان مجددا مشکلات بررسی و برای حل آن اقدام خواهدشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز