کمک رسانی ۱۷۰ مرکز نیکوکاری به محرومان استان

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۸۰۱۶
کمک رسانی ۱۷۰ مرکز نیکوکاری به محرومان استان
مدیرکل کمیته امداد استان: ۱۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در راستای کمک به محرومان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که با همیاری‌های هرچه بیشتر تلاش داریم شاهد رفع مشکلات خانوار‌های بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری واگذاری امور مردم به خود مردم است، می‌گوید: با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد که در بطن جامعه قرار دارند، تلاش داریم کمک‌های خیران را از طریق مراکز نیکوکاری به شکل ساده‌تری در اختیار مددجویان و افراد نیازمند قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه روند رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه با وجود مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد، گفت: تمامی کمک‌های مردمی با نظر هیئت امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان واجد شرایط در همان محله اعطا می‌شود تا بخشی از مشکلات  آن‌ها مرتفع شود.

به گفته دشتی، از ابتدای امسال تاکنون خیران اردبیلی حدود ۲۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری استان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خدمت به مستضعفان و دستگیری از فقرا اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: با افزایش همبستگی اجتماعی، چهره فقر و محرومیت از جامعه زدوده خواهد شد که یکی از اهداف اساسی در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری نیز این امر مهم است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز