ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می بالیم

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۸۱۱۷
ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می بالیم
آیت الله سید حسن عاملی:ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستندبه خود می بالیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دیدار صمیمی قهرمانان وزنه برداری بانماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل آیت الله سید حسن عاملی باحضوردکترسعید علی حسینی،سه قهرمان وزنه برداری نوجوانان کشور طاهانعمتی مقدم ،امیرحسین قربانی،امیرحسین سپه  و مربیان واعضای هیات وزنه برداری  با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  اردبیل آیت الله سید حسن عاملی  امروز صورت گرفت.

 این دیدار  دکتر  سعید علی حسینی  به شرح موفقیت های وزنه برداران نوجوان در مسابقات آسیای تاشکند و وضعیت وزنه برداری استان اردبیل آغاز شد.

علی حسینی افزود هرچه ورزشکاران را در رده های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت های جهانی برای ما سهل تر  خواهد شد نمونه قابل ذکر  برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در پارس آباد که با حمایت شرکت کشت و صنعت مغان انجام گرفت ،باعث  کشف استعداد های این منطقه شد و همچنین قابل ذکر است شرکت در لیگ وزنه برداری در سال گذشته یکی دیگر از  اقدام هایی بود که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت این جوانان شد.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل افزود:  با حمایت ها و نگاه ویژه مسئولین استانی  به این نسل طلایی همانند نسلی که مدال های المپیک را بدست آورد فتح سکوهای المپیک و جهانی  دور از دسترس نخواهد بود.

وی در انتها از مربیان و زحمت کشان هیات وزنه برداری استان اردبیل تشکر کرد.

آیت الله سید حسن عاملی بیان کرد: از وجود چنین ورزشکاران که مایه ی سرافرازی ایران اسلامی می شود بر خود می بالم

نماینده ولایت فقیه در ادامه از لزوم توجه و حمایت ویژه برای این ورزشکاران برای نتایج بهتر در آینده نزدیک  سخن گفت و از زحمات مربیان ورزشکاران تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز