هموطنان از استقرار در نقاط پرخطر بپرهیزند

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۸۱۵۸
هموطنان از استقرار در نقاط پرخطر بپرهیزند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: احتمال سیل در برخی از نقاط این استان وجود دارد هموطنان از استقرار در نقاط پرخطر بپرهیزند.

به گزراش خبرگزای برنا از اردبیل،مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به هشدارهای صادره از سوی سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان اردبیل بر لزوم جدی گرفته شدن هشدارهای ایمنی در مناطق مختلف این استان برای مقابله با سیلاب تاکید کرد.

وی اظهار کرد: ستاد بحران استان با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حال آماده‌باش بوده و هشدارهای لازم نیز برای رعایت موارد ایمنی از طرق مختلف اعم از مکاتبه، پیامک و رسانه‌های رسمی و مجازی  به اعضای ستاد ، فرمانداران و همچنین مردم استان اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از شهروندان و گردشگران خواست از توقف در مسیرهای خطرناک، توقف در مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، زیر درختان کهنسال و حاشیه رودخانه‌ها در هنگام سیلاب خودداری کنند و از رانندگان خواست هنگام بارش با احتیاط رانندگی کنند. .

خدمتی بیان کرد: اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، اجتناب از هرگونه جابجایی و کوچ عشایر، خودداری از صعود به ارتفاعات،پرهیز از قرار گرفتن در مسیل‌ها و خودداری از پارک خودروها در کنار رودخانه‌ها و درختان فرسوده، پرهیز از پرواز با هواپیمای سبک و بالگرد، تقویت گلخانه‌های استان، حفاظت از کندوهای زنبور عسل، حفاظت از تجهیزات آبیاری و حفاظت از تاسیسات عمومی شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی رعایت شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز