خدمات شهرداری پیشانی قدرت و حاکمیت است

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۸۶۲۸
خدمات شهرداری پیشانی قدرت و حاکمیت است
نائیب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: خدمات شهرداری پیشانی قدرت و حاکمیت است و خدمات این نهاد به صورت ملموس در جامعه دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فرهاد میمنت‌آبادی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، اظهار کرد: هفته امر به معروف و نهی از منکر فرصت مناسبی برای پرداخت بیشتر به این فریضتین الهی است.

 وی با بیان اینکه نخستین هفته ماه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است گفت: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین دلیل و فلسفه قیام عاشورایی امام حسین(ع) بود.

نائیب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امام حسین(ع) به خاطر اعتقادات و دفاع از دین همه وجود و هستی خود و خانواده‌اش را فدا کرد.

وی در ادامه به اهمیت ارتقای حس اعتماد جامعه به نظام گریزی زد و گفت: نحوه عملکرد مسئولان نقش مهمی در ارتقای اعتماد به نظام و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: خدمات شهرداری پیشانی قدرت و حاکمیت است و خدمات این نهاد به صورت ملموس در جامعه دیده می شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش شورا و شهرداری سنندج در این دوره افزایش خدمات شهرداری به لحاظ کمی و کیفی به شهروندان است.

 وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز در سنندج شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات رسانی شایسته به مردم هستیم.

 وی افزود: زمانی که اقای رشیدی را به عنوان شهردار انتخاب کردیم عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه پرسنل مشکلات جدی در بخش‌های مختلف شهرداری به وجود آورده بود که خوشبختانه با برنامه ریزی درست به بهترین شیوه ممکن این مشکل حل شد.

 وی با بیان اینکه پرداخت به روز پدسنل نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست، گفت:  امروز در سایه تلاش های انجام شده سرمایه اجتماعی خوبی به دست آمده است که جای تقدیر از شهردار سنندج دارد.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: با وجود تمام تنگناهای اقتصادی و پایین بودن درآمد شهرداری سنندج در زمینه خدمات دهی پیشرو است.

وی افزود:  کارهای خوبی شروع شده و امیدواریم شاهد تحولات جدی در حوزه های مختلف خدمات رسانی، عمرانی' فرهنگی، اجتماعی و غیره در شهرداری سنندج باشیم.

 

 
     
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز