انجام ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۸۶۳۵
انجام ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج
شهردار سنندج گفت: نهضت آسفالت در شهر سنندج اتفاق افتاده و تا این لحظه بیش از 130 هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان که با حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت، اعتمادسازی در زیرمجموعه به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: در همین راستا به روزرسانی پرداخت حقوق اقدام ارزشمندی برای ارتقای اعتمادسازی نیروها بود.

وی خاطرنشان کرد: این حق خود پرسنل است که حاصل تلاش و زحمت خود را به صورت منظم دریافت کند در کنار این مهم شهرداری سنندج در زمینه اعمال افزایش 57 درصدی حقوق کارگری که وزارت کار اعلام کرد پیشتاز بوده است.

بروزرسانی پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج

شهردار سنندج افزود: از بهمن ماه سال گذشته حقوق پرسنل بروز، مطالبات گذشته پرداخت و حق بیمه نیز پرداخت می شود.

رشیدی با اشاره به بدهی 41 میلیارد تومانی شهرداری سنندج به تامین اجتماعی، اضافه کرد: مسائل رفاهی، پزشکی و فرهنگی پرسنل شهرداری سنندج با تشکیل کمیته در همین راستا به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری بیش از تمام پرسنل مورد توجه و اقدامات لازم برای افزایش اعتماد در بین آنها به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری الکترونیک به عنوان یک نیاز ضروری در جامعه امروز در شهرداری سنندج دنبال و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است، گفت: خروج از وضعیت مدیریت سنتی به سمت الکترونیکی شدن جراحی بزرگی است که در شهرداری سنندج اتفاق افتاده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد عملیاتی کردن کامل این مهم باشیم.

تحقق شهرداری الکترونیک در سنندج

شهردار سنندج اظهار کرد: مردم در سال 1301 به چه صورت خدمات خود را از شهرداری در حوزه های مختلف گرفته اند تا به امروز به همین صورت بود، تغییر این رویه با توجه به امکانات و بسترهایی که در عصر امروز وجود دارد نیازی ضروری بود که در این دوره از مدیریت شهرداری با همراهی شوراهای شهر محقق خواهد شد.

رشیدی اضافه کرد: مردم با تحقق شهرداری الکترونیک می توانند بدون حضور فیزیکی در مجموعه می توانند خدمات مختلف در زمینه صدور پروانه ساخت، پرداخت عوارض و ...را انجام دهند.

وی برخورد با متخلفین را از دیگر نکات بسیار مهم در شهرداری سنندج بیان کرد و گفت: از همراهی  دستگاه قضا بابت حمایت هایی که در خصوص برخورد با متخلفین تقدیر می کنیم.

شهرداری سنندج اعتماد به جوانان در راستای عملیاتی کردن سیاست های گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: رفع معضلات اجتماعی که امروز به چالشی برای اکثر جوامع تبدیل شده از دیگر نکات اساسی بود که مورد توجه قرار گرفته و برنامه های مختلفی تدوین شده است.

جمع آوری معتادین متجاهر در سنندج

به گفته رشیدی، رفع معضلات شهری مانند جمع آوری معتادین متجاهر، سگ های بلاصاحب، پسماند و نخاله و...از برنامه های اصلی شهرداری است که به صورت جدی تا پایان سالجاری دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در حوزه اقدامات عمرانی اولویت شهرداری نواحی حاشیه شهر بوده و در این راستا برنامه ریزیهای مختلفی انجام گرفته است.

وی از انجام 130 هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج خبر داد گفت: نهضتی که در حوزه آسفالت طی چند ماه اخیر در شهر سنندج اتفاق افتاده قابل توجه بوده است.

وی عنوان کرد: در اجرای پروژه های عمرانی توجه به رفع معضل ترافیک مد نظر قرار گرفته و در این راستا چندین پروژه مختلف تعریف و اقدامات مطالعاتی آنها انجام و پیمانکار تجهیز کارگاه کرده است.

وی تصریح کرد: در حوزه فضای سبز نیز 10 هزار متر فضای سبز در نایسر، 8 هکتار در ورودی حسن آباد و ...در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه باید همه جانبه باشد، اگر شهردار و شورای شهر بتوانند به صورت همزمان به بخش های مختلف توجه کند ریل گذاری مناسبی را انجام داده است.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز