استاندار مازندران: حس قوی مسئولیت پذیری و کارآمدی، لازمه تحقق تامین مسکن در مازندران است

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۸۶۷۵
استاندار مازندران: حس قوی مسئولیت پذیری و کارآمدی، لازمه تحقق تامین مسکن در مازندران است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین در طرح مسکن ملی در شهرستان ها باید استفاده شود، گفت: هیچ متقاضی بدلیل مشکل مالی در این طرح نباید حذف شود و باید برای تمام مشکلات احتمالی در این طرح راهکار پیدا کنیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در هشتمین جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین در طرح مسکن ملی در شهرستان ها باید استفاده شود و هیچ متقاضی بدلیل مشکل مالی در این طرح نباید حذف شود، خاطرنشان کرد :برای حل مساله تامین زمین برای این طرح؛ ادارات کل مسئول باید عملیاتی تر پای کار بیایند تا در شهرستان هایی که با کمبود زمین مواجه هستیم، بتوانیم هرچه زودتر تعیین تکلیف کنیم و وارد فاز عملیاتی شویم.

وی ادامه داد: نگاه دستگاه های اجرایی به مقوله مسکن باید با احساس مسئولیت بالا باشد، چرا که رئیس جمهور بدلیل اینکه تامین مسکن درشمار اولویت های اصلی دولت است، تاکید ویژه ای بر این موضوع دارند.

استاندار مازندران با بیان این که موضوع مسکن بعنوان یک وظیفه می بایست توسط مدیران دستگاه های اجرایی در اولویت کاری قرار گیرد، یادآور شد: اجاره بهای مسکن افزایش پیدا کرده است و برای خانواده های متوسط به پایین که با مشکل مالی مواجه هستند، تامین آن بسیار سخت است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق این مهم دست بکار شوند، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مسکن ملی صاحب خانه شدن افراد ناتوان و فاقد توان مالی است.

سید محمود حسینی پور، با اشاره به این که حس قوی مسئولیت و کارآمدی لازمه تحقق این طرح مهم است که در مدیران استان باید بالفعل شود و مسکن را بعنوان مسئله اصلی جامعه بینند، تصریح کرد: مسکن مسئله اول کشور است و باید با نگاه تعاملی حل و فصل شود. تلاش ها باید در اینخصوص بیش از این باشد و هیچ مقاومتی نباید در این مسیر مشاهده شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز