نصب ۸۷۵ دستگاه گاردریل در محورهای آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۴:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۰۱۹۸
نصب ۸۷۵ دستگاه گاردریل در محورهای آذربایجان‌غربی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۸۷۵ دستگاه گاردریل طی چهار ماه سالجاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون خدمات و پروژه‌های متعددی برای ایمن سازی محور‌های ارتباطی استان با هدف کاهش سوانحات و تصادفات جاده‌ای آغاز شده است که جمع آوری یا تعمیر۱۲۴۸ دستگاه گاردریل ، ترانشه برداری ۶۷.۵ کیلومتر در پیچ ها در جهت حذف نقاط کور، تعمیر نرده حفاظ و قرنیز به تعداد ۱۱۴ عدد ، ۱۴۰۸ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۸۵۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم از جمله آن است.

 وی از خط کشی ۱۳۷۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی در چهارماهه نخست سالجاری خبر داد و اذعان داشت: خط کشی‌ وعلائم جاده‌ای بعنوان زبان گویای جاده ها می‌توانند اطلاعاتی را به رانندگان و عابران انتقال دهند که کمتر وسیله دیگری می‌تواند این قابلیت را داشته باشد و در این راستا در محورهای مواصلاتی استان ۱۵۲۹ عدد تابلو و علائم نصب و ۱۷۹۰ عدد تابلو جمع آوری، بازسازی و تعمیر شده است.

آرامون ادامه داد: به منظور آرام سازی جریان ترافیک۳۶ عدد کاهنده سرعت در محورهای مواصلاتی ایجاد و ۳۸۹ مورد سرعت گیر رنگ آمیزی وآشکار سازی شده است.

وی همچنین از تعمیر و نصب ۴۵۹ عدد چراغ های هشدار چشمک زن و ۵۱۷۴ عدد شستشوی تابلو علائم در مدت زمان مذکور خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز