مدارس رضوی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۰۳۶۷
مدارس رضوی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
علی حسن‌زاده گفت:مدارس رضوی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی حسن‌زاده دبیر قرارگاه فاطمه‌الزهرا و کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل در جلسه مدیران و معاونان آموزش و پرورش در خانه معلم اظهار کرد: امروز دغدغه قرارگاه فرهنگی استان تربیت نسل شایسته است تا ما بتوانیم در سال‌های آینده مدعی تحویل مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها به نسل متعهد و متخصص باشیم.

وی اهداف قرارگاه را در حوزه آموزش و پرورش در غالب ۲ کارگروه فرهنگیان جوان و ایجاد مدارس رضوی عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی ما انسجام‌دهی نیروهای انقلابی و ایجاد حرکات مردمی است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

دبیر قرارگاه فاطمه‌الزهرا و کانون خدمت رضوی اردبیل افزود: اگر قرارگاه مردمی راه‌اندازی شود ما به راحتی می‌توانیم به اهداف مورد نظر در سند تحول آموزش و پرورش دست پیدا کنیم.

حسن‌زاده گام اول در این حوزه را اقدام جهادی عنوان کرد و ادامه داد: با کار اداری و حرکت لاک‌پشتی نمی‌توان تحول عظیمی ایجاد کرد بلکه ما به کار جهادی و تمام وقت نیاز داریم تا اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند.

وی برکت حضور امام رضا را در میهن اسلامی برکت معنوی و بسط و گسترش مبانی معرفتی توصیف کرد و گفت: در استان اردبیل نیز تلاش بر این است تا مدارس رضوی راه‌اندازی شده و در تمام مدارس نیز رنگ و بوی فرهنگ رضوی را شاهد باشیم.

حسن‌زاده تولید محتواهای فرهنگ رضوی را برای ارائه در واحدهای آموزشی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تحول در سایه مشارکت مردم اتفاق می‌افتد و باید همه اعضای خانواده با احساس مسئولیت در عرصه تعلیم و تربیت تلاشی جدی انجام دهند.

وی اصل دخالت دادن مردم را مهم عنوان کرد و افزود: نباید مردم در حوزه تعلیم و تربیت فرزندانشان بی‌تفاوت باشند چرا که جنگ اصلی امروز، جنگ شکستن اراده‌ها و سست کردن باورهاست که در این عرصه باید به تقویت مبانی دینی کمک کرد.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در تحقق دولت اسلامی و نهایت تمدن اسلامی بهتر است همه پای کار بیایند تا جبهه فرهنگی را به عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر کمک کرده و امدادرسانی کنند.

دبیر قرارگاه فاطمه‌الزهرا و کانون خدمت رضوی اردبیل اولویت قرارگاه را مباحث تربیتی عنوان کرد و ادامه داد: ما در خدمت مدیران مدارس و واحدهای آموزشی هستیم تا طرح‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی را با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام دهیم.

 
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز