اولین پانسیون مطالعاتی هوشمند در ارومیه راه اندازی شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۰۶۰۶
مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند از شروع فعالیت اولین پانسیون مطالعاتی هوشمند در ارومیه خبر داد و گفت: فعالیت این پانسیون همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مرضیه نعمتی در گفت و گو با خبرنگاران،  بیان کرد: در این  پانسیون مطالعاتی دانش‌آموز در محیطی خیلی اختصاصی و تحت نظارت  هستند تا احساس راحتی و تمرکز بیشتری در مطالعه داشته باشد و همچنین با وجود افراد مشوق برای تحصیل و مشاوران آموزشی، انگیزه افراد نیز تقویت شده تا بهترین بازدهی در مطالعه را داشته باشند.

نعمتی افزود: پانسیون مطالعاتی در حقیقت نوعی از کتابخانه‌های خصوصی بوده که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی برای مطالعه است.

وی ادامه داد: در حقیقت فضای پانسیون‌های مطالعاتی به گونه‌ای در نظر گرفته می‌شود که شرایط و محیط را برای داوطلبان کنکور به بهترین شکل ممکن فراهم سازد.

مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند تصریح کرد:مهمترین نکته در فضای پانسیون‌های مطالعاتی وجود فضای خصوصی آن‌ها است بطوریکه پانسیون‌ها معمولا ظرفیت‌های کمتری در مقایسه با کتابخانه‌های عمومی دارند.

وی گفت: ساعات حضور در کتابخانه‌های خصوصی یا همان پانسیون‌‌ها بیشتر بوده و دانش‌آموزان می‌توانند زمان‌بندی بهتری برای مطالعه خود در نظر بگیرند.

نعمتی به امکانات و مزایای این پانسیون مطالعه اشاره کرد و گفت: محیطی امن و استاندارد مطالعه، وجود آشپزخانه و حیاط، ثبت ورود و خروج دانش‌آموزان، ثبت عملکرد مطالعاتی دانش‌آموزان توسط ناظر، نظارت ناظران جدی و مجرب، مجهز به دوربین مداربسته پیشرفته، سقف بلند و اکسیژن‌رسانی مطلوب، مکانی آرام و منظم و قانون‌مند از جمله مزایا و امکانات پانسیون مطالعاتی خیلی سبز میرداماد است.

نعمتی با بیان اینکه، پانسیون مطالعاتی دخترانه میرداماد از امنیت بالایی برخوردار است گفت: مطالعه با لباس‌های رسمی و حجاب برای ساعت‌های طولانی، آن‌هم حدود یک سال، بسیار طاقت‌فرساست و راندمان را کاهش می‌دهد بنابراین توانستیم با محیط سازی مناسب و دور از دید، فضایی امن و راحت  را برای دانش آموزان فراهم کنیم  تا دانش‌آموزان بتوانند، مانند منزل، با لباس‌های راحت درس بخوانند.

مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در پانسیون مطالعاتی خیلی هوشمند ۲۰۰ نفر است، گفت: ساعات کاری این کتابخانه خصوصی از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز