استاندار مازندران : از تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر رنگرز و مدیران محترم در اتمام پروژه منحصر به فرد ورزشگاه وطنی سپاسگزارم

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۰۶۹۲
استاندار مازندران : از تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر رنگرز و مدیران محترم در اتمام پروژه منحصر به فرد ورزشگاه وطنی سپاسگزارم
جلسه‌ی کارگروه ویژه اتمام پروژه چمن طبیعی ورزشگاه وطنی در روزهای شمارش معکوس٬ فرجام این پروژه ، با حضور حسینی‌پور استاندار و ثلاثی مشاور عالی استاندار ، رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان ، مولایی‌قرا فرماندار ، نیکخو مشاور مدیر کل ، درزی‌خلردی رئیس هیأت فوتبال استان ، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر ، سیف‌الله‌‌پور مدیر عامل باشگاه ، پیمانکار و دیگر اعضای جلسه ، پس از انجام بازدید میدانی از فرآیند روند اجرای پروژه، برگزار شد‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  کارگروه اتمام پروژه‌ی چمن طبیعی استادیوم وطنی در حالی برگزار شد که استاندار ، در روزهای پایانی و رو به اتمام٬ این پروژه ، شخصا جهت بازبینی و بررسی روند انجام کار حضور یافت.

دکتر سیدمحمود حسینی‌پور در این جلسه ، ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، با منحصر بفرد خواندن روند اجرای عملیات پروژه استادیوم وطنی ، از تلاش شبانه‌روزی مدیران محترم بویژه دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار و مشاور عالی جناب آقای ثلاثی ، مجموعه همکاران در حوزه‌ی کارگری ، پیمانکاران و مهندسان دست‌اندرکار در به اتمام رسیدن این مأموریت ، تقدیر و تشکر کرد .
 
ایشان ضمن اظهار تشکر ویژه از رئیس جمهور محترم چنین گفت ؛ با عنایت به شرایط موجود اقتصادی و وجود پروژه‌های عمرانی مهم دیگر در استان ، تحقق ۱۰۰٪ اعتبارات مصوب این پروژه میسر نبود ، مگر به واسطه‌ی دستورات صریح و پیگیری‌های مستمر آیت‌الله رئیسی.
 
حسینی‌پور همچنین ضمن تشکر از پای کار بودن اصحاب رسانه و هواداران باشگاه و مدیریت نساجی با هدف تسریع در اجرای پروژه ، صمیمانه سپاسگزاری کرد و افزود ؛ آنچه که امروز اتفاق افتاد ، حاصل هماهنگی ، همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها بود و در سایه‌ی این اتحاد و انسجام قادریم بگوییم، وعده‌ی داده شده در خصوص اتمام و تحویل بموقع پروژه محقق شد و انشاالله به زودی این استادیوم ، با رعایت تشریفات قانونی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.
 
استاندار همچنین ، ضمن ابراز امیدواری از اینکه این باشگاه منشأ تحولات بزرگ اقتصادی ، فرهنگی و ورزشی به شرط استفاده‌ی صحیح و آگاهانه از موقعیت جدید شود و با تأکید بر رعایت استانداردهای لازم در این مجموعه ؛ اتمام٬ کار در مجموعه وطنی را آغازی بر احداث ورزشگاه‌های دیگر و ایجاد کمپ‌های بزرگ ، بین المللی و حرفه‌ای در مازندران با رویکرد بهره‌مندی جوانان و ورزشکاران و همچنین تقویت و گسترش ''توریسم ورزشی"دانست ، که با میزبانی اردوها و رویدادهای بین‌المللی، تحقق خواهد یافت .
 
وی از امید به ساخت یک مجموعه مانند وطنی در هر شهرستان به عنوان چشم‌انداز آتی یاد کرد و اذعان داشت ، امیدوارم این پروژه مورد رضایت مردم عزیز که ولی‌نعمت ما هستند و جایگاهشان بسیار رفیع و والاست قرار گرفته باشد که قطعا رضای خداوند متعال هم در رضایت مردم است.
 
در ابتدای جلسه حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان، پس از ارائه گزارشی مبسوط از روند اجرای پروژه، ضمن بیان سپاسگزاری از بذل حمایت‌های همه جانبه‌ی استاندار و مجموعه همکارانشان و نیز اتحاد و همدلی ، تشریک مساعی و دغدغه‌مندی مسئولین استانی تحت مدیریت و زعامت ایشان افزود ؛ در امر ساخت و ساز و بهسازی اماکن ورزشی استان، طی ۳۰ سال گذشته شاهد چنین اتفاق ارزشمندی در استان نبوده‌ایم‌ و اینکه امروز قادریم با کمال افتخار اعلام کنیم که استادیومی در سطح و تراز با استاندارهای آسیایی داریم ، حاصل چیزی جز خواستن ، عزم ، حمایت و اقدام جمعی مسئولین دست‌اندرکار نیست‌.
 
وی در ادامه با اشاره به ورود بهنگام رئیس جمهور آیت ا..‌. رئیسی در سفر پر خیر و برکت‌شان به استان مازندران ، صدور فرامین و اتخاذ تدابیر لازم و پیگیری‌های استاندار اذعان داشت ، امید به انجام پروژه‌ی تک بعدی بازسازی چمن طبیعی ، در اثر همین حمایت‌ها ، به پروژه‌ای کامل با دارا بودن ۳ فاز اجرایی مجزا تبدیل شد و امروز علاوه بر استاندارسازی چمن این مجموعه ، شاهد ساخت مجدد جایگاه VIP و همچنین استاندارد سازی جایگاه هواداران ، تعمیر و تجهیز پروژکتور و روشنایی مجموعه و... نیز می‌باشیم‌.
 
ایشان در پایان از اتمام نهایی این پروژه تا بیستم مردادماه و آمادگی کامل واگذاری استادیوم به باشگاه بزرگ نساجی در قالب تشریفات اداری و قانونی خبر داد و افزود ؛ آماده‌ایم با صلاحدید استاندار ، آئین افتتاحیه‌ای در شأن فوتبال مازندران ، با حضور چهر‌ه‌های ماندگار و نام‌آشنای فوتبال برگزار نماییم.

انتهای پیام

نظر شما