شکست ناپذیری ۳۶ساله خیبر خرم آباد در برابر پرسولیس تهران

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۱۱۷۱
شکست ناپذیری ۳۶ساله خیبر خرم آباد در برابر پرسولیس تهران
طلسم ۳۶ساله نبردن پرسپولیس تهران در برابر خیبر خرم آباد شکسته نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛ تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه بازیهای تدارکاتی برای حضور پر قدرت در لیگ دسته اول در برابر تیم پر آوازه ومحبوب پایتخت پرسپولیس تهران به تساوی باارزش بدون گل دست یافت. 

خیبر در این دیدار با محک بازیکنان با تجربه وجوان خود یک بازی بسیار خوب تدارکاتی را با ازمایش ومحک جدی برای تیم خود رقم زد. 

در این دیدار شاگردان فراز کمالوند با نمایش یک بازی فیزیکی ودوندگی فراوان نشان دادند ضعف بزرگ این تیم درفاز دفاعی رفع شده وبا محک جدی در برابر بازیکیان گرانقیمت ومطرح پرسپولیس نمایش موفقی را ارائه کردند. 

خیبر در میانه میدان با حضور ایمان باصفا به عنوان یک هافبک طراح وبازیسازبه همراه حسین شهابی جوان وتکنیکی ومهرداد قنبری تکنیکی نمایش موفقی را در برابر خط هافبک کهکشانی پرسپولیس به نمایش گذاشتند. 

ضمن اینکه کورش ملکی دروازبان خیبر وخط دفاعی باهوش خیبر به رهبری مجتبی لطفی ومحسن طرحانی در برابر شرزود تمیروف وامید عالیشاه نمایش بدون نقصی داشتند. 

با بازیهای تدارکاتی خوب خیبر در اردوی تهران این تیم نشان داد د. فاز دفاعی عملکردی بی نظیر ولی در فاز هجومی این تیم در برای رسیدن به شرایط مطلوب فعلا کار زیادی دارد. 

 

 ترکیب خیبر برابر پرسپولیس

 

کوروش ملکی

محسن طرهانی

مجتبی لطفی

کمال نیکخو

پوریا غلامی

مهران امیری

ایمان باصفا

مهرداد هدایتان

مهرداد قنبری

حسین شهابی

بابا محمدی

 ترکیب پرسپولیس برابر خیبر:

 

احمد گوهری

مرتضی پورعلی گنجی

فرشاد فرجی

سیامک نعمتی 

علی جودکی

سینا اسد بیگی

کمال کامیابی نیا

ابوالفضل سلیمانی

امید عالیشاه

مهرشاد اسدی

شرزود تمیروف

 

نظر شما