بزودی ۲۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در آذربایجان‌غربی احداث می شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۱۲۵۲
بزودی ۲۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در آذربایجان‌غربی احداث می شود
مکان یابی برای احداث ۲۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در قالب نیروگاه‌های مقیاس کوچک با همکاری سازمان‌های متولی در آذربایجان‌غربی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اعلام کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در راستای توسعه منابع تامین انرژی الکتریکی برای عرضه به مشترکان خود اقدام به امکان سنجی و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و نیروگاه‌های تولید پراکنده می‌کند.

بر اساس اعلام دفتر تولید پراکنده شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اخیراً مکان یابی برای احداث ۲۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی با ظرفیت های متفاوت با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، اداره کل منابع طبیعی و استانداری شناسایی و برای فراخوان سرمایه گذار به صورت متمرکز تحویل سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی ایران (ساتبا) گردید.

این کارگروه ۵۱۴ هکتار زمین‌های مناسب برای نیروگاه خورشیدی که از معیارهای مثبت از جمله شیب مناسب، نزدیکی به شبکه برق و سایر عوامل موثر برخوردار بودند، شناسایی کرده و این مناطق آماده جذب سرمایه گذار است.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، این شرکت آماده هر گونه همکاری در راستای توسعه سرمایه گذاری در استان خصوصا در زمینه تولید برق است

برنامه بعدی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی مکان یابی و امکان سنجی احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای ظرفیت‌های زیر ۱٠ مگاوات می‌باشد که با اجرای این برنامه امکان جذب طیف بیشتری از سرمایه گذاران در حوزه تولید انرژی برق فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز