پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه فاخر ساماندهی سه راهی ایواوغلی در شهرستان خوی

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۰۷:۴۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۱۴۴۸
پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه فاخر ساماندهی سه راهی ایواوغلی در شهرستان خوی
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با تشریح آخرین وضعیت پروژه ساماندهی ، بهسازی و تعریض سه راهی ایواوغلی از پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت استراتژیک سه راهی ایواوغلی بعنوان جاده ترانزیتی در مسیر  سه پایانه مرزی رازی ، بازرگان و پلدشت گفت: این پروژه فاخر با قرارداد مبلغ اولیه پیمان ۳۶۴ میلیارد ریال از ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 آرامون در خصوص حجم انجام شده در این پروژه گفت : تاکنون اجرای خاکبرداری به مقدار بالغ بر ۴۰ هزار متر مکعب و خاکریزی به مقدار ۵۲ هزار متر مکعب ، برنامه ریزی اجرای ۸ دستگاه ابنیه فنی و اجرای ۱۲۰۰ مترمکعب بتن ابنیه فنی و اجرای زیر اساس به مقدار ۱۱ هزار متر مکعب از مهمترین کارهای اجرای عملیات طرح ساماندهی سه راهی ایواوغلی بوده است.

 وی گفت: با اجرای طرح ساماندهی سه راهی خوی - ائواوغلی در امتداد مسیر کریدور شرق، غرب و مسیر جاده ابریشم به سمت دروازه ورودی ایران به اروپا در مسیر مرز بازرگان و تقاطع مرز رازی شاهد تحول خوبی در ایمنی محور و ایمنی درحوزه ترانزیت و راه های شمالی استان خواهیم بود.

 آرامون اذعان داشت : این پروژه در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه بوده  و امید است با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات در این محل از محورهای مواصلاتی شمال استان باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید با رفع موانعی همچون وجود تاسیسات متعدد زیربنایی در محل پروژه و همچنین آزادسازی اراضی داخل محدوده این پروژه، اتمام آن تسریع گردد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز