دور جدید کلاس‌های آموزشی مدیریت شهری مهستان آغاز شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۱۷۱۰
دور جدید کلاس‌های آموزشی مدیریت شهری مهستان آغاز شد
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرجدید مهستان از آغاز دور جدید برگزاری دوره های آموزشی برای شهروندان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حسین عابدین زاده اظهار کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره ششم ایجاد بستر لازم برای آموزش های شهروندی است و تلاش کرده ایم با برگزاری دوره های آموزشی متنوع زمینه لازم برای کشف استعدادها و مهارت آموزی را فراهم کینم.

وی افزود: خوشبختانه این دوره ها با استقبال خوب طیف های مختلف مردم روبرو شده لذا در آغاز نیمه دوم تابستان وبا هدف غنی سازی اوقات فراغت دوره های جدید برنامه ریزی و به تناوب به اجرا در خواهد آمد.

عابدین زاده تصریح کرد: راه اندازی مدرسه فوتبال رایگان ویژه بانوان از جمله اقداماتی است که در این راستا شکل گرفته و قرار است به شکل رایگان و زیر نظر مربیان مدرک دار فرایند استعدادیابی و آموزش برای علاقمندان اجرا شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرجدید مهستان اضافه کرد: ثبت نام دوره های آموزشی فن بیان وسخنوری و دوره آموزشی معرق کاشی وآینه شکسته نیز آغاز شده و با حداقل هزینه پذیرای علاقمندان است.

وی با تاکید براینکه بنا به ظرفیت های موجود در دیگر رشته های هنری و مهارتی نیز کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر وآگاهی از نحوه برگزاری کلاس ها می توانند با شماره تلفن ۴۴۲۶۶۴۰۷ ۰۲۶حاصل کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز