برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان خرم آباد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۲۳۷۳
برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان  خرم آباد
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به  گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛ روز چهارشنبه دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم آباد با موضوع اشتغال به ریاست معاون سیاسی فرمانداری خرم آباد برگزار شد.

احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرم آباد در این جلسه ضمن خوشامد گویی و بیان دستور کار جلسه بر برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد تاکید کرد.

او  یکی از نکات مهم در این جلسات رو خروجی ملموس این گونه جلسات برای جوانان دانست و یاد آور شد:  قطعا این امر محقق نخواهد شد مگر با اجرایی شدن کامل مصوبات ستاد.بنابر این ما باید تمام تلاش خود را برای اجرای کامل مصوبات به کار ببندیم.

 همچنین رئیس ورزش و جوانان خرم آباد با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص جوانان؛خواستار نگاه ویژه مسئولین به مسائل مربوط به جوانان شد.

رضا داوری با گلایه از روند نامطلوب اجرای مصوبات جلسات ستاد در گذشته؛ تصریح  کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان بهترین و مهمترین بستر برای احصا و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به جوانان میتواند نقش موثری در کمک و حمایت از جوانان داشته باشد.

او گفت: ستاد ساماندهی فرصتی برای هم افزایی و تجمیع امکانان و ظرفیت های موجود برای خدمت به جوانان عزیز می باشد که بایستی از این ظرفیت به درستی و با همه توان و قدرت در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی جوانان استفاده کرد.

داوری در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش دستگاه های عضو ستاد قطعا در آینده میتوان قدم های موثری برای جوانان این دیار برداشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز