دیدار حسن رنگرز با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۲۷۸۱
دیدار حسن رنگرز با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، در این دیدار دکتر رنگرز ضمن برشمردن توانمندی‌ها و استعداد‌های ورزشی استان گفت : مازندران از جمله استان‌هایی است که با اشاره به ظرفیت بالای مدال‌آوری و داشتن قهرمانان پر‌تعداد ، علیرغم محدودیت امکانات و فضا‌های ورزشی ، توانسته در آوردگاه‌های مهم بین‌المللی ، در بسیاری از رشته‌های ورزشی بدرخشد.

دکتر رنگرز ادامه داد : همه‌ی تلاش ما این است که با بهره‌گیری از امکانات و تقویت بستر‌های موجود ، این رشته‌ی پرطرفدار را به جایگاه شایسته و واقعی خود در حوزه ورزش برسانیم.
وی ضمن تقدیر از نگاه مثبت ریاست فدراسیون به خطه‌ی قهرمان‌پرور و مستعد مازندران ، آمادگی استان برای میزبانی اردوهای ملی و مسابقات مختلف بین‌المللی در رشته‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ را اعلام کرد.
در این دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تایید استعداد‌ها و پتانسیل‌های ورزشی در مازندران ابراز امیدواری کرد ورزشکاران استان بتوانند در این رشته همانند سایر رشته‌های ورزشی ، قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش بگذارند و به توفیقات بیشتر و بهتری دست یابند.
نصیرزاده با بیان این نکته که مازندران ، اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های فدراسیون دارد ؛ از اعلام آمادگی دکتر رنگرز برای میزبانی مسابقات نیز قدردانی کرد و این رویکرد را فرصتی مغتنم برای معرفی بهتر توانمندی‌ها و استعداد‌های استان مازندران دانست.
وی افزود : در چند بخش طبق ارزیابی‌های فدراسیون ، مازندران نشان داده که توانایی‌های خوبی دارد و در نهایت هم به عنوان برترین هیات ما در سطح کشور انتخاب شد.
در ادامه نیز در خصوص مسائل آموزشی ، نظارت بر باشگاه‌ها و تیم‌داری استان مازندران در لیگ بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز