همایش پاسداشت روز تشکل ها و مشارکت مردمی در البرز برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۳۳۳۳
همایش پاسداشت روز تشکل ها و مشارکت مردمی در البرز برگزار شد
همایش پاسداشت روز تشکل ها و مشارکت مردمی به همت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ این همایش با حضور استاندار البرز، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران کل استانی در باشگاه میلاد شهرداری کرج انجام گرفت.

دراین همایش که به همت و باهمکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، بیش از 300 سازمان مردم نهاد حضور و مشارکت داشتند.

همچنین نمایشگاهی به همین مناسبت با حضور سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی دستگاه های مختلف در محوطه باشگاه میلاد شهرداری کرج برپا شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: نقش سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در پیشبرد اهداف کشور و رفع موانع و مشکلات موجود بسیار پر رنگ و ضروری است.

مجتبی جانعلی افزود: قطعا دولت برای حل مشکلات کشور و مردم، نیاز به همراهی عمومی از جمله حضور سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در عرصه های مختلف دارد.

در ادامه نیز معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل گفت: این روز فرصت مغتنمی است تا اهمیت و جایگاه سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در رشد و توسعه کشور به جامعه معرفی و یادآوری شود.

مهران افشاری تصریح کرد: خوشبختانه سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز جزو فعالترین و سرآمدان این حوزه در سطح کشور هستند و ما نیز همواره در اداره کل ورزش و جوانان از این تشکل های ارزشمند حمایت کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز