استاندار لرستان خبرداد : وجود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ متوقف و تعطیل شده در سطح استان

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۳۴۸۹
استاندار لرستان خبرداد : وجود  ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ متوقف و تعطیل شده در سطح استان
فرهاد زیویار گفت: برنامه کلنگ‌زنی پروژه جدید در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد.

به گزارش  خبرگزاری  برنا از لرستان ؛ زیویار روز شنبه در شورای اطلاع رسانی استان ضمن تسلیت ایام محرم ، اظهار کرد: تقارن سالروز خبرنگار با روز عاشورا را مایه برکت می‌دانیم و بی شک خبرنگاری حرفه ای اعتقادی و همراه با دغدغه‌های مردم است .

او  با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی خاص و دارای مسئولیت زیاد است، افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین، با انعکاس نقطه‌نظرات مردم می توانند جهت‌های مناسبی برای مسئولان مشخص کنند .

زیویار  همراهی، همدلی و همدردی با مردم و انعکاس مشکلات واقعی را کار بسیار مهم خبرنگاران دانست و تصریح کرد: کار خبرنگار صرفا نوشتن خبر نیست، نوشتن خبر با احساس مسئولیت همراه است که این موضوع وظیفه خبرنگار را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار لرستان بیان کرد: خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه، جسارت و شجاعت، تعهد را از جمله ویژگی‌های بارز خبرنگاران است .

 زیویار گفت: برنامه کلنگ‌زنی پروژه جدید در دستور کار دولت سیزدهم قرار ندارد و هدف تلاش برای به نتیجه رساندن پروژه های نیمه تمام استان است .

او  بیان کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ متوقف و تعطیل شده در سطح استان وجود دارد که باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته و تمرکز بر تکمیل آنها باشد .

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: در سیل مردادماه بیش از ۷۰ درصد به شهر الیگودرز خسارت وارد شده و این خسارات بیشتر در بخش زیرساخت‌های اقتصادی بوده است که گزارش‌های آن در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفته است و در این چند روز ۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر تجهیزات اختصاص داده شده است . 

زیویار  تاکید کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید به بیمارستان نیایش خرم آباد تعلق گرفته و برای تکمیل این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان دیگر از محل ماده ۵۶ اختصاص خواهد یافت، بیمارستان رازی کوهدشت، چهارخطه پلدختر – خرم‌آباد موانع آنها برطرف شده و ارقام مورد نیاز در اختیار این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت. 

او بیان کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب بند الف تبصره ۱۸ به لرستان اختصاص یافته و دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب ما بقی اعتبارات تلاش بیشتری داشته و پیگیری کنند.

استاندار لرستان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و به تبع آن کمبود منابع آبی، تکمیل سد معشوره به عنوان یک ضرورت برای وزارت نیرو محرز شده و این سد جزو پروژه‌های مصوب تهاتر نفتی قرار گرفته که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن ضروری است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز