لطفا به داد فوتبال پرافتخار فردیس برسید

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۳۶۵۰
لطفا به داد فوتبال پرافتخار فردیس برسید
فوتبال؛ قلب این رشته جذاب و مهیج در فردیس این روزها به شماره افتاده و دلسوزان آن که سال ها در زمین های خاکی دویده اند از کنار شاهد از بین رفتن این سرمایه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی کریمی، جواد نکونام، کریم باوی، اکبر یوسفی، روزبه چشمی و زنده یاد بابک معصومی تنها بخشی از فردیسی هایی بودند که با درخشش در سطح ملی بر فوتبال خیز بودن این شهرستان گواهی می دهند.

به قول یکی از پیشکسوتان فوتبال فردیس که نخواست نامش  فاش شود، شهری که در گذشته میزبان تیم های بزرگ تهرانی بود و هریک را گلباران می کرد امروز دچار یک مرگ تدریجی شده است.

چمن های تشنه، زمین های خسته و دویدن بی هدف ورزشکاران حکایت از آن دارد که هیات فوتبال فردیس این روزها حال و هوای مطلوبی را سپری نمی کند و با این روند نه تنها نمی توان از مهاجرت فوتبالیست های مستعد به تهران جلوگیری کرد بلکه مدیران غیرورزشی آن ها را با "پروازهای فرست کلاس" از شهر خود فراری می دهند.

سوالی که در روزها و هفته های اخیر ذهن ورزشی ها را به خود مشغول کرده این است که چه کسی قرار است کشتی فوتبال فردیس را در این دریای طوفانی به ساحل آرام برساند و پاسخگوی مطالبات اهالی فوتبال باشد؟

در این ارتباط با رئیس اداره ورزش فردیس و رئیس هیات فوتبال استان البرز گفتگو کردیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

رمضانی در کوتاهترین زمان ممکن اوضاع را ساماندهی کند!

رئیس اداره ورزش شهرستان فردیس با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی فوتبال در این شهرستان گفت: آخرین فرصت را دادیم تا آقای رمضانی به عنوان رئیس هیات فوتبال در کوتاه ترین زمان ممکن اوضاع را ساماندهی کند.

سعید کولیوند اظهار کرد: حدود 25 نفر برای کلاس های مربیگری ثبت نام کرده بودند و هیات فوتبال موظف است در اولین فرصت نسبت به برگزاری کلاس ها یا بازگرداندن هزینه متقاضیان اقدام کند.

وی در خصوص تغییر و تحولات احتمالی در هیات فوتبال فردیس گفت: در حال حاضر رئیس هیات متعهد به اقدام فوری در خصوص امور بر زمین مانده شده و در صورت عدم انجام تعهدات در بازه زمانی کوتاه در خصوص هیات تصمیم گیری می شود.

فعلا تصمیمی بر تغییر و تحول در هیات فردیس نداریم

رئیس هیات فوتبال استان البرز در این ارتباط گفت: بدون شک باجدیت تمام پیگیر احقاق حقوق جامعه فوتبال فردیس هستیم اما در حال حاضر تصمیم بر تغییر و تحول در ریاست هیات نداریم.

منصور بیک وردی اظهار کرد: از دلسوزان فوتبال و اعضای هیات فردیس تقاضا داریم تا همگی به اتفاق برای بهبود اوضاع فوتبال در کنار هم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: آخرین فرصت را به آقای رمضانی داده ایم تا هرچه سریع تر امور عقب افتاده و برزمین مانده را انجام دهد و رضایت فوتبالی ها را جلب کند.

متولی فوتبال البرز در پایان گفت: هیات فوتبال فردیس دو سال اخیر اقدامات قابل قبولی را انجام داده و انتظار داریم در مدت زمان کوتاه به سرعت روند سابق را از سر بگیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
گمنام
|
-
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
با سلام.تا آقای بیک وردی و عبدلی در هییت فوتبال استان البرز هستن وضعیت فوتبال شهرهای اقماری بدتر از این خواهد شد.چرا که اینها یه باند قدیمی و مافیا هستن و هر کسی و تو تیمشون راه نمیدن.طرف فوتبال فردیس و نابود کرده بعد میگه جابجایی نداریم.چرا که منافع این آقا در حضور اون آقا می‌باشد.عبدلی که اصلا سابقه ورزشی و فوتبالی ندارد هییت فوتبال استان البرز را کاملا سیاسی و محل رای جمع کردن برای مصطفی سعیدی و سایرین نموده است.بهترین زمان برای تغییر و خلاص شدن از این مافیا اسفند ماه جاری و انتخابات هییت فوتبال استان البرز می‌باشد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز