محصولات دانش بنیان البرز علامت استاندارد "دانش نماد" می‌گیرند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۳۷۲۲
محصولات دانش بنیان البرز علامت استاندارد دانش نماد می‌گیرند
مدیرکل استاندارد استان البرز از صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد یا گواهینامه های انطباق محصول دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمد حسین طاهری اظهار کرد: در جلسه مشترک مسئولان این اداره کل با دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری و دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران موضوعات مربوط به فرآیند استاندارد سازی فرآورده های دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت.

  وی در ادامه افزود: با معرفی شرکت های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری به این اداره کل، اقدامات لازم برای اخذ علامت استاندارد دانش نماد و گواهینامه های انطباق در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

طاهری خاطر نشان کرد: پیشنهاداتی از سوی این اداره کل در خصوص تجدید نظر شیوه نامه "صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد و گواهینامه های انطباق محصول " برای حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان در این جلسه مطرح شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پایان گفت:برگزاری همایش مشترک با معاونت علمی فنآوری ریاست جمهوری برای آشنایی کامل شرکت های دانش بنیان با فرآیند استاندارد سازی محصولات در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز