مردم گول تبلیغات اغوا‌کننده مداخله گران در درمان را نخورند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۳۸۱۴
مدیر روابط عمومی و عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: مردم باید هوشیار باشند و گول تبلیغات اغوا کننده مداخله گران در امر درمان به خصوص در فضای مجازی را نخورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ دکتر مسعود زحمتکش با معرفی سامانه  membersearch.irimc.org گفت: همه هموطنان عزیزمان با استفاده از این سامانه و با یک جستجوی ساده می توانند مطمئن شوند که فردی که به ارائه خدمت درمانی می پردازد پزشک بوده یا مداخله گر است.

نائب رئیس انجمن پزشکان عمومی بیان کرد: سطوح مداخله بسیار زیاد شده و مداخله‌گران حتی برخی از جراحی‌ها را انجام می‌دهند که تهدید بزرگی برای سلامت مردم است.

وی افزود: گردش مالی برخی از این مراکز حتی به چند صد میلیون تومان نیز رسیده است و متاسفانه این مراکز و افراد با دخالت هایی که انجام می دهند عملا مسیر درمان واقعی فرد را نیز مختل می سازند. 

دکتر زحمتکش در ادامه با ارائه گزارش تصویری از صدمات جبران ناپذیر مداخله گران به سلامت مردم گفت و بیان کرد: بینی بیماری که زیر دست یک مداخله گر بی وجدان بافتش کاملا از بین رفته زیر دست بهترین جراحان زیبایی هم ممکن است به شرایط عادی باز نگردد. متاسفانه این افراد فقط به نیت سودجویی و با علم به اینکه صدمات و لطمات جبران ناپذیر به سلامت مردم وارد می کنند؛ دست به کار شده و با دریافت مبالغ هنگفت عملا با جان مردم بازی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز