هماهنگی‌های لازم با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین انجام شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۰:۵۴:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۴۷۹۱
هماهنگی‌های لازم با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین انجام شد
فرمانده کل انتظامی کشور از انجام هماهنگی‌های لازم با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین و صدور گذرنامه در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین و صدور گذرنامه انجام شده و مهلت گذرنامه‌هایی که کمتر از یک ماه تمدید می‌شود.

وی با اشاره اینکه تمام استان به صورت آماده باش درخدمت زائران اربعین هستند افزود: ازمبدا تا مقصد به زائرین اربعین توسط نیروی انتظامی خدمات‌رسانی  انجام می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از زائران اربعین هم تقاضا می‌شود درمسیر تردد به توصیه های همکاران نیروی انتظامی توجه کنند تا در سلامت کامل و بدون حادثه مسیر را طی کنند.

سردار اشتری افزود: در تمام مرزهای رسمی که توسط وزارت کشور اعلام شده خدمات‌رسانی مناسب مبنای کار قرارگرفته و باتوجه به احتمال گرمای بالا در برخی مسیرها،  نیروی انتظامی در کنار موکب‌ها و گروه‌های مردمی آماده خدمات‌رسانی هستند و برنامه‌ریزی برای تردد شبانه هم انجام شده است.

وی گفت: کشورمان یکی از امن‌ترین کشورهاست و امنیت در تمام مرزهای  کشور برقرار است و با هرگونه تحرک برخورد جدی می شود و باامکانات نوین وتجهیزات الکترونیکی مرزهای کشور رصد واقدامات لازم انجام می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز