اجرای طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۵۱۱۲
اجرای طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران
در دیدار سیدمحمود حسینی پور و عارف نوروزی، با دعوت استاندار و استقبال ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، کشاورزی، صنایع و معادن و ... توافق شد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال، زمینه های جذب سرمایه‌گذار در بخش های مختلف و بویژه توانمندی های بالقوه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی مازندران را تشریح کرد.

استاندار، با بیان محرومیت های استان در برخورداری از زیرساخت ها و عمران روستایی، از این ستاد برای مشارکت در طرح های بزرگ اقتصادی همانند دام و طیور، هلدینگ کشاورزی و آبزی پروری و صنایع و معادن در مازندران دعوت نمود.

عارف نوروزی، نیزباابراز خرسندی ازاین دیدار، ضمن تشریح ظرفیت‌های ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش های مختلف هلدینگ کشاورزی، صنایع و معادن، حفاری و مشارکت در طرح‌های انرژی دریای خزر، صنایع تبدیلی، آمادگی این ستاد را برای مشارکت باسایرنهادها نظیربنیاد مستضعفان و موسسه کوثر در اجرای طرح های اقتصادی توسعه ای در استان اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، به عنوان رابط استانداری و ستاد، جلسه مشترک باحضور دستگاههای اجرایی را ماهانه برگزار نماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز