مرحله نخست تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان در ارومیه خواهدبود

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۶:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۵۹
مرحله نخست تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان در ارومیه خواهدبود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نهادهای مسوول استان، مقدمات برگزاری هر چه بهتر سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی در جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان افزود: این مسابقه مهم، از جمله رویدادهای بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی به شمار می‌رود که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان پس از ۲ سال وقفه به میزبانی سه استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.
سجاد بیرامی اضافه کرد: این دوره از تور، بین روزهای ششم تا یازدهم مهر در شهرهای ارومیه، تبریز، سرعین، جلفا و کلیبر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله نخست این تور در روز هفتم مهر بین تبریز و ارومیه، مرحله دوم بین تبریز و منطقه آزاد ارس، مرحله سوم بین جلفا و کلیبر در مسیر رود ارس، مرحله چهارم در مسیر سرعین و تبریز و مرحله آخر در داخل شهر تبریز برگزار می‌شود.
وی گفت: در این دوره قرار است علاوه بر سه تیم از کشورمان و ۲ تیم از قزاقستان، دوچرخه‌سوارانی از کشورهای اندونزی، آفریقای جنوبی، مالزی، لیتوانی، بلژیک، مراکش، هلند، عراق و کویت نیز حضور یابند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز