صعود فوتسالیت های دختر پلدختر به مرحله بعدی رقابت های لیگ دو کشور

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۶۵۹۰۷
صعود فوتسالیت های دختر پلدختر به مرحله بعدی رقابت های لیگ دو کشور
تیم فوتسال بانوان پلدختر به مرحله بعدی در رقابت های گروه یک فوتسال لیگ دسته دوم کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛ رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم در گروه یک با معرفی دو تی صعود کننده در ایلام به پایان رسید .

این رقابت ها که با حضور پنج تیم گاز ایلام ، بانوان پلدختر ، ستاره ساز تبریز  ، هیات فوتبال عسلویه و بانوان گرمسار به مدت یک هفته در ایلام برگزار شد با صعود تیم های گاز ایلام و بانوان پلدختر به پایان رسید .

تیم بانوان پلدختر نماینده استان لرستان در این بازی ها بود که با کسب دو پیروزی و یک نساوی و یک شکست بعنوان تیم دوم به جمع ۱۲ تیم پایانی مسابقات راه یافت .

بانوان پلدختر در بازی نخست خود با نتیجه پرگل ۱۰  بر صفر هیات فوتبال عسلویه را شکست داد ، در بازی دوم برابر ستاره ساز تبریز به تساوی پنج بر پنج رسید و در بازی بعد نیز  ۶ بر دو گرمسار را شکست داد.

تنها شکست این تیم برابر میزبان بازی ها گاز ایلام رقم خورد که در یک بازی نزدیک بانوان پلدختر برابر این تیم با نتیجه سه بر دو شکست خورد .

 بانوان پلدختر با کسب ۷ امتیاز از چهار بازی خود بعنوان تیم دوم پس از ایلام ۱۰ امتیازی به دور بعد صعود کرده است.

تیم فوتسال بانوان پلدختر در حالی در رقابت های گروه یک بازی های لیگ دسته دوم کشور با کسب عنوان دوم به جمع تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی راه یافته است که در پایان بازی های گروه علاوه بر صعود به مرحله بعد ، صاحب سه عنوان شده است .

این تیم با زدن ۲۳ کل بهترین خط حمله و با ۱۰ گل خورده نیز بهترین خط دفاع را در این مسابقات به نام خود ثبت کرده است .

همچنین معصومه آقاخانی بازیکن تیم فوتسال بانوان پلدختر با به ثمر رساندن ۱۱ گل عنوان خانم گلی این مسابقات در گروه یک را کسب کرده است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز