به بهانه هفته دولت:

گام بزرگ پالایشگاه ایلام برای تولید محصولات / پالایشگاه گاز ایلام بر روی ریل توسعه

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۸۱۲۴
گام بزرگ پالایشگاه ایلام برای تولید محصولات / پالایشگاه گاز ایلام بر روی ریل توسعه
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از گام بزرگ این واحد صنعتی برای تولید محصولات پنجگانه خبر داد و گفت: هم اکنون این پالایشگاه گازی بر روی ریل توسعه قرار دارد و با تولید محصولات متنوع در ردیف شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،" روح اله نوریان"  با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان واقعیت ها و اقدامات عملیاتی در راستای تحقق نامگذاری سال جاری است، افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ستادی و عملیاتی میزان تولید محصولات افزایش چشمگیری داشته است.

وی به تولیدات این واحد صنعتی در هفته دولت سال گذشته تا امسال اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تحقق نامگذاری سال جاری، توسعه اقتصاد استان، موقعیت استراتژیک، پایداری وضعیت شبکه گاز و تزریق برق و غیره تلاش شده که تولیدات و فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به افزایش تولید محصولات پنجگانه این شرکت از هفته دولت سال گذشته تاکنون اشاره و تصریح کرد: در این مدت میانگین محصولات تولیدی 50 درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته و این مهم بیانگر توجه دولت به تولیدات داخلی است.

نوریان از تزریق یک میلیون و 472 هزار مترمکعب گاز طبیعی به خط سراسری خبر داد و افزود: این واحد صنعتی از هفته دولت سال گذشته تا امسال نزدیک به 110 هزار  تن گازاتان تولید نموده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 293 درصد رشد را نشان می دهد.

وی از تولید بیش از 187 هزار تن گاز مایع خام در این مدت خبر داد و اظهار داشت: این میزان تولید و فروش نسبت به سال گذشته از افزایش 49 درصدی برخوردار است که نشان می دهد این واحد صنعتی برنامه های مدونی برای افزایش تولیدات و فروش آنها در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه 70 هزار تن گوگرد درهفته دولت سال گذشته تا امسال تولید شده است، تصریح کرد: در این مدت 1 میلیون  ودویست هزار  بشکه میعانات گازی در این واحد صنعتی تولید و در اختیار پتروشیمی ایلام قرار گرفته است.

نوریان از تزریق بیش از  53 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری و استان در این مدت  خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی و جلوگیری از خاموشی برق، این واحد صنعتی هر ساله میزان قابل توجهی برق به شبکه تزریق می کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز