قتل ۶ نفر از اعضای یک خانواده در دلفان

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۶۸۳۴۷
قتل ۶ نفر از اعضای  یک خانواده در  دلفان
فرمانده انتظامی دلفان گفت: وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل 6 نفر در این شهرستان و دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سرهنگ فضل اله منصوری روز پنج شنبه  در تشریح جزییات این خبر، اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع  و درگیری خانوادگی بر سر اختلافات ملکی در شهرستان دلفان بلافاصله 3 اکیپ از ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های میدانی اولیه مشخص شد دو برادر به علت اختلافات خانوادگی و ملکی با یکدیگر درگیر و یکی از برادران با سلاح گرم 5 نفر از اعضای خانواده برادرش را به قتل رسانده و یک نفر را نیز مجروح که بلافاصله جهت مداوا  به بیمارستان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان و علی رغم تلاش های صورت گرفته توسط کادر درمان ، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فرد مجروح فوت ،  با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی ، قاتل فراری کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ منصور گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت درگیری را اختلافات ملکی و خانوادگی عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
فاطمه
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
0
من خودم اهل لرستان هستم اینجا بیشتر پدر مادرها عادلانه ارث رو تقسیم نمیکنن ، والدین من میگن چون دختری حق ارثی نداری ، توروخدا یکی اینا رو ب دین خدا برگردونه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز