کشف ۴۱ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران 

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۰۱۶۲
کشف ۴۱ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران 
سرهنگ محمدپور ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 41 میلیارد ریال در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "محمد محمد پور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رابطان این پلیس در سراسر استان با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی  وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: ماموران در بازرسی های به عمل آمده موفق به کشف انواع کالای قاچاق ازجمله، 35 هزار نخ سیگار ، 56 دستگاه لوازم خانگی ،5200 عدد لوازم آشپزخانه، 120 قلم دارو کمیاب، یک دستگاه خودرو سواری تویوتا لندکروز، 5 دستگاه موتورسیکلت سنگین ،4 هزار و 360 کیلو آرد خارج از شبکه توزیع، 29 هزار و500 کیلو کود شیمیایی به ارزش 41 میلیارد ریال شدند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه در این رابطه 27 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

انتهای پیام

نظر شما