بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی با وجود تحریم‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزی است

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۰۳۳۱
همزمان با هفته دولت مراکز پایش و پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق در ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، رئیس شورای شهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و جمعی از مدیران صنعت برق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در ادامه پروژه‌های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت هفته دولت آئین افتتاح و بهره برداری از مراکز پایش و پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق در ارومیه با حضور جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه، معاونین شرکت و جمعی از مدیران صنعت برق برگزار شد.

طاهر کیامهر در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی مغتنم جهت ارزیابی عملکرد مسئولین و ارگان‌ها توسط مردم برشمرد و عنوان کرد: هفته دولت فرصتی است تا عملکرد مسئولین مورد ارزیابی و بازنگری مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: پرسنل تلاشگر و خدوم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف دولت مردمی اهتمام ویژه‌ای داشته اند که کنترل خاموشی‌ها در پیک بار تابستان امسال نمونه‌ای از این تلاش‌ها و زحمات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تابستان امسال با برنامه ریزی دقیق و اهتمام وزارت نیرو و هیئت دولت و با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی توسط شرکت و همراهی و مشارکت مردم شاهد گذر موفق از پیک بار امسال بودیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این شرکت، خاطر نشان کرد: استان آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در زمینه اجرای برنامه‌های پیکسایی تابستان امسال بوده و ۱۰۰ درصد برنامه‌های مدیریت مصرف توسط این شرکت محقق شد و این مهم جز با تلاش شبانه روزی و بی وقفه جهادگران صنعت برق میسر نمی‌شد.  

کیامهر به پروژه هوشمندسازی مراکز پایش این شرکت اشاره کرد و افزود: امروز ۳ پروژه مربوط به هوشمندسازی مراکز پایش در شرکت توزیع نیروی برق به بهره برداری می‌رسد که اجرای این ۳ پروژه در عبور موفق از پیک بار تابستان امسال و اجرای برنامه‌های پیکسایی در سطح استان بسیار موثر بوده است.

وی اضافه کرد: پروژه مدام نام یکی از این ۳ پروژه است که با اجرای آن شرکت توزیع نیروی برق به صورت آنلاین و از طریق ارتباط با پست فوق توزیع قادر است میزان مصرف لحظه‌ای را به تفکیک هر شهرستان در اختیار داشته و در صورت افزایش بیش از حد مصرف نسبت به سهمیه اعلام شده اقدامات لازم از سوی مرکز پایش انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تشریح کرد: دومین پروژه هوشمندسازی مرکز پایش مربوط به رویت پذیری مصرف مشترکان است که در این طرح کنتورهای هوشمند برای تمامی مشترکین سنگین تهیه و مصرف این مشترکین به صورت آنلاین و از راه دور توسط مرکز پایش بررسی و و بار مصرف قابل کنترل است که بنا داریم این طرح را برای مشترکان خانگی پرمصرف نیز در سال آینده اجرا کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به سومین پروژه هوشمندسازی مراکز پایش، بیان کرد: پروژه اتوماسیون دیگر پروژه‌ای است که تا امروز در ۳۲۰ نقطه در سطح استان اجرا شده است و هدف اصلی راه اندازی این نرم افزار تحقق شهر بدون خاموشی است چرا که با اجرای این طرح دیگر نیازی به اعزام حضوری اکیپ اتفاقات جهت قطع و وصل برق مشترکین وجود ندارد.

 شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی همزمان با هفته دولت،  ۴۲۰ پروژه را در قالب طرح‌های نیرورسانی با اعتباری بالغ بر ۸۷۷ میلیارد تومان اجرا کرده است که  در حوزه صنایع و خدمات نیز ۱۰۲ پروژه با صرف هزینه ۱۵۵ میلیارد تومان و در حوزه هوشمندسازی ۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

 

در ادامه این مراسم نیز کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از زحمات و تلاش‌های طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی و کارکنان صنعت برق قدردانی کرد و گفت: اگر امروز در محل کار، منزل یا هر فضایی به راحتی از نعمت برق استفاده می کنیم  حاصل زحمات بی‌وقفه تلاشگران عرصه صنعت برق است .

وی ادامه داد: در راستای اجرای فرامین و منویات رهبری است که بارها تاکید کرده‌اند که اگر تکنولوژی و علم را به کار گیریم ثمره آن خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد:  توجه و رویکرد دولت سیزدهم به جای افتتاح پروژه‌های جدید تکمیل پروژه‌های ناقصی است که نیاز به تکمیل دارند.

وی همچنین اظهار کرد: اگر امروز علی رغم فشارها و تحریم‌های ظالمانه خللی در خدمت رسانی ایجاد نشده حاصل تلاش‌های خادمانی است که برای پیش برد این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز