اولین دوره مربیگری گلف در آذربایجان‌غربی آغاز شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۴۹۳
دبیر هیات گلف آذربایجان‌غربی گفت: برای اولین بار در این استان، دوره مربیگری درجه ۳ گلف با حضور ۲۰ متقاضی آقا و خانم در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سعید سلیمانی گفت: این دوره با حضور داود آشتیانی از مدرسین فدراسیون گلف کشورمان در زمین‌های تمرینی گلف مجموعه ورزشی فرهنگ در حال برگزاری است.

وی گفت: دوره درجه سه مربیگری رشته گلف برای اولین بار در سطح استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و یکی از اهداف آن پرورش مربیان جدید برای آموزش این رشته در سطح استان خواهد بود.

سلیمانی اضافه کرد: در ادامه برنامه‌های هیات برای بالابردن سطح گلف در استان، قرار است هفته آینده دومین دوره مسابقات گلف شمال‌غرب کشور در ارومیه برگزار شود که این دوره از رقابت زیر نظر فدراسیون گلف برگزار می‌شود.

دبیر هیات گلف آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماه گذشته نیز ارومیه میزبان دوره آموزشی کلاس بهکاپ و بهکاپر از رشته‌های جدید زیر مجموعه فدراسیون گلف بود.

سلیمانی یادآور شد: رشته گلف از رشته‌های جدید در ورزش استان است که فعالیت خود را در چند سال گذشته آغاز کرده و توانست در خرداد سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات انفرادی کشوری در هندی کپ +۲۰ را نیز کسب کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز