انهدام باند قاچاق چوب در سوادکوه

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۷۶۷۸۲
انهدام باند قاچاق چوب در سوادکوه
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند قاچاق فراورده های جنگلی و کشف 50 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار مرتضی میرزایی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و کسب اخباری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق فراورده های جنگلی در سوادکوه موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با بررسی های همه جانبه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، متهمان را که در قالب یک باند حرفه ای سازمان یافته، اقدام به قاچاق چوب و فراورده های جنگلی در آن شهرستان می کردند، شناسایی شدند.

سردار میرزایی در دستگیری 10 نفر در روند رسیدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات 50 تن چوب جنگلی به ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال که متهمان آن را در یکی از کارگاه های تولیدی شهرستان بارگیری کرده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که، حضور به موقع ماموران در محل منجر به جلوگیری از قطع اشجار و عمق فاجعه در مناطق ییلاقی شهرستان سوادکوه شد، خاطرنشان کرد: کلیه اعضای این باند پس از پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز