خدمت ما برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۰۶:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۸۲۰۱
خدمت ما برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : خدمت ما برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، پیمان آرامون در جریان بررسی وضعیت اعزام ناوگان به مهران و محل دقیق تردد آن در محورهای ارتباطی از طریق سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راههای استان گفت: تاکنون بالغ بر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرینی که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، این پایانه مرزی اعزام شدند.

 وی ادامه داد : این اعزام تا بازگشت کلیه زائرین به محل اقامت ادامه خواهد داشت و گزارش های میدانی از همکاران حاضر در مرز مهران از نبود هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ تعداد ناوگان برای جابجایی مسافران آذربایجان غربی به استان دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: درحال حاضر ۱۰ نفر از همکاران این اداره کل با حضور در مرز مهران هدایت و راهبری زائرین به سمت ناوگان بومی را عهده دار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: از سویی دیگر زیرساخت های لازم برای بازگشت زائرین از پایانه مرزی تمرچین برقرار و تعامل و هماهنگی فرادستگاهی بین دستگاههای ذیربط درخصوص اجرای طرح اربعین حسینی در راستای استقبال از زائرین ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: راههای ارتباطی ایمن، روشنایی محورهای ارتباطی، ناوگان آماده، اقدامات نرم افزاری هماهنگی فرادستگاهی، سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای و همکاران سختکوش و پای کار به استقبال از زائران ایستاده اند تا آنان به سلامت به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز