کسب مدال لیگ جهانی مسیر حضورم در تیم ملی کاراته را هموار می‌کند

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۸۶۶۹
کسب مدال لیگ جهانی مسیر حضورم در تیم ملی کاراته را هموار می‌کند
کاراته کار عنواندار البرزی گفت: با آمادگی کامل در مسابقات لیگ جهانی کاراته سری آ ترکیه شرکت می کنم وامیدوارم کسب مدال در این مسابقات مسیر حضورم در تیم ملی را هموار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،حسین یوسفی عطا اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی در کلاس آ به میزبانی ترکیه واز اول تا سوم مهرماه برگزار می شود ودر وزن منفی 67  کیلوگرم که من حضور دارم 96 کاراته کار مدعی از نقاط مختلف دنیا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: حضور من در این مسابقات به شکل مستقل وآزاد است و در قالب تیم ملی ایران صورت نمی گیرد وامیدوارم بتوانم با کسب خوشرنگ ترین مدال این مسابقات دوباره به تیم ملی برسم.

این کاراته کار البرزی با اشاره به سطح بالای آمادگی خود گفت: تمرینات پرفشار و سنگینی را در ماه های اخیر زیر نظر نادر جودت پشت سر گذاشته ام و در اوج آمادگی هستم و امیدوارم ماحصل زحمات و تلاش های خود را ببینم.

عضو سابق تیم ملی کاراته ایران اضافه کرد: همچنین جا دارد از حمایت های مدیریت هولدینگ رایزکو تشکر کنم که ضمن ایجاد اشتغال برای من حامی ام برای حضور در مسابقات لیگ جهانی هستند.

وی در پایان گفت: پس از پایان مسابقات لیگ جهانی ترکیه در فاصله ای کوتاه مرحله بعد مسابقات در جاکارتا اندونزی برگزار می شود و امیدوارم در آن مسابقات در معیت تیم ملی اعزام شوم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز