توضیح پلیس در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر "ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه"

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۸۸۷۶
توضیح پلیس در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه
پلیس در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر "ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه" توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ "صادق شکری" رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شیطنت برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این خانم یکی از اعضای باند جعل اسکناس، کلاهبرداری و سرقت به عنف می باشد که با صحنه سازی و پرت نمودن خودش از خودرو باعث فرار همدستش می شود.

رئیس پلیس آگاهی  انتظامی استان تصریح کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی همکارانم در ایستگاه بازرسی شهید "کلانتری" متهمه شناسایی و پس از تعقیب و گریز  نهایتا در یکی از محلات ارومیه با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

شکری  در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با بررسی و دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند و پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام  داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز