پیام استاندار مازندران در پی نائب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۷۸۹۶۷
پیام استاندار مازندران در پی نائب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان
استاندار مازندران که 8 کشتی گیر از این استان در تیم ملی ایران اسلامی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 صربستان حضور داشتند، با صدور پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار دیار علویان؛ کسب مقام دومی این دوره از مسابقات را تبریک گفت. ‎

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، متن کامل این پیام بدین شرح است:                                           

  بسم الله الرحمن الرحیم

تیم ملی کشتی ایران اسلامی در آوردگاه خطیر مسابقات جهانی کشتی آزاد 2022 در بلگرادصربستان با حضور 8 دلاورمرد دیار علویان که براستی نماینده مردم ولایتمدار مازندران در کاروان تیم ملی بودند، موفق به کسب رتبه دوم تیمی جهان شد و افتخار دیگری را به مجموعه افتخارآفرینی های تاریخ کشتی کشور اضافه کرد.

ورزش، میعادگاه پیروزی ها و اتفاقات تلخ و شیرین و سکوهای فتح و مدال های رنگارنگ است و خاطره هایی که هرچندگاه، می آیند و می روند، اما تاریخ هیچگاه جایگاه جاودانه کسانی که بر سکوی عزت و پهلوانی تکیه می زنند و به ردای سبز اخلاق آذین می شوند را از یاد نخواهد برد. فاتح همیشگی و واقعی تاریخ ورزش بی گمان پهلواناسنند.آنان که با اقتدا به مولا علی (ع) و پیروی از آزادگی و آزادی خواهی حضرت سیدالشهداء (ع) به تراز هایی برتر و والاتر از رتبه ها نظر دارند.

اکنون ایران اسلامی به همه پهلوانان تیم ملی چه کسانی که حمیت خود را درکف اخلاص نهادند و از کسب مدال محروم ماندند و چه آنان که با کسب مدال های طلایی در این آوردگاه بزرگ ورزشی، زمینه ساز به اهتزاز درآمدن پرچم عزیز ایران اسلامی شدند و با شایستگی مقام دومی مسابقات کشتی جهانی بلگراد را از آن خود کردند، مباهات می کند.

مدال حسن آقای یزدانی، اسطوره کشتی مازندران و ایران نیز برای ما همیشه طلاست چراکه او همواره بر سکوی نخست پهلوانی ایستاده است و اینک با کسب رکورد 8 مدال به عنوان برترین کشتی گیر تاریخ ایران، به یک نماد ورزشی در تاریخ کشتی ما بدل شده است. امیر محمد یزدانی دیگر پهلوان حماسی ماست که هیچگاه خاطره دلاوری و مردانگی او از یادها محو نخواهد شد.

اینجانب کسب مقام دومی مسابقات جهانی کشتی آزاد 2022 بلگرادصربستان با کسب 2 طلا، 3 نقره و 2 برنز - که دلاوران مازنی سهم بالایی در این پیروزی ها داشتند، - بویژه کوشش برای حفظ و صیانت از اخلاق پهلوانی از سوی دلاورمردان کشتی ایران و خطه سرسبز مازندران را به ملت بزرگ ایران و مردم ورزشدوست، کشتی پرور و ولایتمدار دیار علویان، خانه و مهد این ورزش ایرانی تبریک می گویم و از حمایت ها و تلاش های فعالان و خدمتگزاران در فدراسیون کشتی، هیات کشتی استان، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان، مربیان و کادر فنی، خانواده های عزیز کشتی گیران و مردم دلبسته و حامی این رشته ورزشی در سراسر ایران و مازندران صمیمانه قدردانی می کنم.

سیدمحمود حسینی پور

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز